خطیبی: هدف آلومینیوم نیمه بالای جدول است، VAR خیلی از مسائل فوتبال ما را حل می نماید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: اگر زیرساخت های استفاده از VAR را فراهم کنیم خیلی از مسائل فوتبال ما حل خواهد شد.

خطیبی: هدف آلومینیوم نیمه بالای جدول است، VAR خیلی از مسائل فوتبال ما را حل می نماید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رسول خطیبی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل مس شهر بابک در جمع خبرنگاران گفت: یک بازی خوبی مقابل مس شهربابک بازی کردیم، ما نسبت به خیلی از تیم های لیگ برتر، دیرتر تمرینات مان را آغاز کردیم و از لحاظ بدنی خیلی عقب هستیم. در این مدت کار با توپ نداشتیم و فقط روز گذشته بازیکنان ما با توپ کار کردند.

وی ادامه داد: یک بازی پیش از این هم با ذوب آهن انجام دادیم که آن بازی هم در دوران بدنسازی ما بود. ما از این به بعد می خواهیم کار با توپ را آغاز کنیم و در شرایط بازی قرار بگیریم و امیدوارم که بتوانیم در مدتی که تا آغاز لیگ هست کارهای تاکتیکی مان را جلو ببریم چون در این زمینه خیلی کار داریم و امیدوارم که بعد از قرعه کشی مسابقات لیگ بازی های محبت آمیز خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در مورد هدف گذاری این باشگاه در دومین سال حضورش در لیگ برتر اسم کرد: قبل از اینکه من به تیم بیایم، 3 ،4 بازیکن اصلی ما جدا شده بودند و سعی کردیم شاکله تیم را حفظ کنیم، هرچند جایگزینی بازیکنان جدا شده سخت بود و ان شاءالله 2 بازیکن هم در پست فوروارد جذب کنیم تا تیم کامل گردد. امیدواریم آن هدفی که هیئت مدیره و باشگاه دارد تا در این فصل در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

خطیبی در واکنش به این موضوع که با حضور فخرالدینی و شریفات آلومینیوم در دفاع و هافبک راست زهردار شده است، گفت: ما چپ مان هم قوی است و در تمام پست ها خوب هستیم فقط یک میزان نگرانی در فوروارد داریم و باشگاه سعی می نماید که دو مهاجم بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که با مدیریت آلومینیوم رابطه خوبی دارد؟ گفت: بله آقای محرابی در تیم حضور دارند، آلومینیوم با مدیریت او به لیگ برتر صعود کرد و امیدوارم که بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این سوال که فصل نو لیگ برتر و صحبت هایی که بر اضافه شدن VAR مطرح می گردد، توضیح داد: فکر می کنم اگر VAR هرچه زودتر به فوتبال ما اضافه گردد خیلی از مسائل ما حل می گردد. باید زیرساخت های این کار را فراهم کنیم. ما تیم اول آسیا هستیم ولی تیم پانزدهم آسیا حداقل امکانات را دارد ولی ما هنوز نداریم.

خطیبی ادامه داد: در بازی های محبت آمیز نتیجه برای ما مهم نیست. مهم برای ما در این بازی این بود که ببینیم شرایط بدنی بازیکنان در چه حدی هست ما می خواستیم نتیجه کار در دو هفته گذشته مان را ببینیم.

وی در واکنش به صحبت های مدیرعامل آلومینیوم مبنی بر اینکه می خواهیم روی تیم های پایه سرمایه گذاری کنیم، گفت: هر تیمی که روی تیم های پایه سرمایه گذاری کند قطعا نتیجه می گیرد. ما در همین بازی هم از 4 بازیکن امیدمان استفاده کردیم که 10 روز پیش از آنها تست گرفتیم و محتمل است که در لیگ برتر هم برای ما بازی نمایند. مدیریت باشگاه به فکر این است که با توجه به فوتبال پایه انگیزه ای برای جوانان به وجود آوردند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این سوال که بازیکن نوی اضافه خواهد شد، گفت: ما 2 مهاجم احتیاج داریم و فهرست را به باشگاه داده ام و در فهرست هم بازیکن خارجی هم وجود دارد. اگر از این 6 نفر 2 بازیکن را هم بگیرند کافی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1454

به "خطیبی: هدف آلومینیوم نیمه بالای جدول است، VAR خیلی از مسائل فوتبال ما را حل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: هدف آلومینیوم نیمه بالای جدول است، VAR خیلی از مسائل فوتبال ما را حل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید