خطیبی در ایستگاه چهارم لیگ برتر به نکونام رسید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، گزارش خبرنگاران، آلومینیوم اراک در سه ملاقات پیشین خود دو باخت مقابل سپاهان اصفهان و نساجی مازندران و یک تساوی بدون گل در جدال با مس رفسنجان در کارنامه دارد. آلومینیوم اراک پس از پشت سر گذاشتن یک دوران پرفراز و نشیب در هفته های گذشته، آرام آرام خود را می یابد.

خطیبی در ایستگاه چهارم لیگ برتر به نکونام رسید

جذب چند بازیکن مطرح در پست حمله و دفاع و برطرف بعضی از سوءتفاهم های پیش آمده میان رسول خطیبی و هیأت مدیره باشگاه، نماینده استان مرکزی در لیگ برتر را به یک ثبات نسبی مدیریتی رسانده است تا کادر فنی با آرامش بر مسائل فنی و هماهنگی تاکتیکی تیم تمرکز نمایند.

به گفته خطیبی، تیم آلومینیوم اراک فرایند رو به رشدی را طی می نماید و در چهارمین ملاقات در لیگ بیستم فوتبال، مقابل فولاد خوزستان در اهواز نسبت به بازی های گذشته متفاوت تر ظاهر خواهد شد چون تیم از آمادگی و روحیه بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است، محمد انصاری مدافع پرسپولیس شنبه شب، در محل اردوی آلومینیوم اراک در تهران حضور یافت و این حضور برای ملاقات با محسن ربیع خواه هافبک فصل گذشته سرخپوشان و بازیکن جدید آلومینیم اراک رخ داد که با استقبال گرم رسول خطیبی و بازیکنان آلومینیوم روبه رو شد.

تیم آلومینیوم اراک صبح یکشنبه با پرواز تهران- اهواز از فرودگاه مهرآباد به خوزستان سفر کردند تا در ساعت 16:35 عصر امروز مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در اهواز صف آرایی کند.

لازم به ذکر است هم اکنون آلومینیوم اراک با انجام سه بازی 2 باخت، یک مساوی و کسب یک امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ بیستم قرار گرفته است و فولاد خوزستان نیز با انجام سه بازی، یک برد مقابل استقلال تهران و دو تساوی، بدون باخت و کسب 5 امتیاز در رده چهارم جدول است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 983

به "خطیبی در ایستگاه چهارم لیگ برتر به نکونام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی در ایستگاه چهارم لیگ برتر به نکونام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید