خدمتی و نوروزیان قهرمان مسابقات تیراندازی آنلاین بین المللی آسیا شدند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، تهران (پانا) - نجمه خدمتی و پوریا نوروزیان در مسابقات تیراندازی آنلاین بین المللی آسیا با قرار دریافت در صندلی نخست به عنوان قهرمان رشته تفنگ بادی شناخته شدند.

خدمتی و نوروزیان قهرمان مسابقات تیراندازی آنلاین بین المللی آسیا شدند

برای سفر با تور زمستان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها با توجه به شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار به صورت آنلاین بین 3 کشور ایران، سنگاپور و تایلند و 38 تفنگدار در دو بخش آقایان و بانوان برگزار گردید که از تیم ملی ایران در بخش بانوان، نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مه لقا جام عظیم و در بخش آقایان، حسین باقری، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان و امیرمحمد نکونام به ترتیب راهی فینال شدند.

با انتها فینال بانوان، نجمه خدمتی با کسب بالاترین امتیاز در صندلی نخست ایستاد و نماینده سنگاپور و فاطمه کرم زاده به ترتیب در صندلی دوم و سوم قرار گرفتند.

در فینال آقایان نیز، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و حسین باقری به ترتیب پیروز به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

این رقابتها امروز 11 مهرماه با حضور علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، کادر فنی و الهام هاشمی سرمربی تیم ملی در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 872

به "خدمتی و نوروزیان قهرمان مسابقات تیراندازی آنلاین بین المللی آسیا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمتی و نوروزیان قهرمان مسابقات تیراندازی آنلاین بین المللی آسیا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید