خبرنگاران 112 دستگاه ماینر و 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت کشف شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، تهران- خبرنگاران- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با کشف یک مزرعه غیرمجاز استخراج بیت کوین(ارز دیجیتال) 112 دستگاه ماینر، 40 هزار لیتر سوخت و بیش از 3 هزار و 900 عدد تیغه برف پاک کن قاچاق کشف شد.

خبرنگاران 112 دستگاه ماینر و 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت کشف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت شهرستان پاکدشت در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مشکوک یک واحد تولیدی در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان پاکدشت در زمینه استخراج ارز دیجیتال، بررسی این موضوع در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران انتظامی در بررسی میدانی از مکان مورد نظر و پس اطمینان از صحت اطلاعات حاصله، با هماهنگی مراجع قضائی به این واحد تولیدی ورود کرده و پیروز به کشف 112 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در بررسی بیشتر این مکان، 40 هزار لیتر گازوئیل و 3 هزار و 950 عددتیغه برف پاک کن قاچاق نیز کشف شد.

عزیزی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بش از 15 میلیارد ریال گفت و اضافه نمود: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

عامل ترویج خشونت علیه حیات وحش در ورامین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران همچنین از دستگیری فردی که با تبلیغ در فضای مجازی باعث ترویج خشونت علیه محیط زیست و حیات وحش شده بود در ورامین خبر داد.

وی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی که با ایجاد صفحه مجازی در اینستاگرام با بیش از 23 هزار دنبال کننده اقدام به انتشار تصاویر سلاح شکاری، جنگی و ترویج شکار غیرمجاز و خشونت علیه حیات وحش با توهین به حامیان محیط زیست می کرد، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

عزیزی اضافه نمود: با تحقیقات همه جانبه پلیس این فرد با نام مستعار سالار خان شناسائی و در یک عملیات پلیسی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی دستگیر شد.

وی گفت: در بازرسی از منزل متهم 2 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و پس از تکمیل پرونده، متهم تحویل مراجع قضایی شد.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1155

به "خبرنگاران 112 دستگاه ماینر و 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 112 دستگاه ماینر و 40 هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید