خبرنگاران پایانه مسافربری تکاب تعطیل شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار تکاب گفت: در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، پایانه مسافربری این شهرستان تعطیل و هرگونه جابه جایی مسافر از این پایانه متوقف شد.

خبرنگاران پایانه مسافربری تکاب تعطیل شد

محمود زمانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: براساس این تصمیم از فعالیت ناوگان حملونقل بین شهری و تردد اتوبوس های، مینی بوس ها و سواری های بین شهری در جاده های منتهی به تکاب از صبح امروز جلوگیری شده است.

وی بیان نمود: در حال حاضر هیچ گونه جابه جایی و انتقال مسافر از مبداء تکاب به شهرهای تهران، زنجان، ارومیه، شاهین دژ، میاندوآب، سقز، دیواندره و بیجار توسط ناوگان حمل و نقل بین شهری و پایانه مسافربری تکاب انجام نمی گردد و تمام خودروهای عمومی از جمله اتوبوس ها به این مقاصد حرکت نمی نمایند.

وی با بیان اینکه بر همین اساس ورود مسافر از این شهرها نیز به تکاب انجام نخواهدشد گفت: این مسئله می تواند تاثیر بسیار مهمی در کنترل ورودی های شهر و مقابله با بیماری کرونا داشته باشد.

فرماندار تکاب ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع کرونا و با توجه به تعطیلی پایانه مسافربری این شهرستان در صورت جابجایی و انتقال مسافر توسط خودروهای ناوگان حمل و نقل بین شهری و رعایت نکردن هشدارها از سوی رانندگان اتوبوس و سواری ها، با متخلفان به طور جدی برخورد خواهدشد.

تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و تا به امروز هشت نفر در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا 2 هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا ننموده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس ننمایند.

175 نفر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تا به امروز 6 نفر فوت نموده اند.

طبق آخرین آمار کشوری، 11 هزار و 364 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، 514 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 517

به "خبرنگاران پایانه مسافربری تکاب تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پایانه مسافربری تکاب تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید