خبرنگاران داور بین المللی والیبال: زنجیره انتشار کرونا را با ماندن در خانه قطع کنیم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، اصفهان-خبرنگاران- داور بین المللی والیبال گفت: همه همراه با آحاد مردم با ماندن در خانه و نه به دید و بازید نوروزی، زنجیره انتشار ویروس کرونا را قطع کنیم.

خبرنگاران داور بین المللی والیبال: زنجیره انتشار کرونا را با ماندن در خانه قطع کنیم

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رضا ایران زاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه همه ورزشکاران بخصوص والیبالیست ها در مقابله و مهار ویروس کرونا سهم بسزایی دارند، اظهارداشت: شکست این ویروس یک عزم ملی طلب می نماید که از جمله با ماندن در خانه میسر است.

وی اضافه نمود: شکست ویروس کرونا یک وظیفه ای همگانی است که همه مردم در آن سهیم هستند و ورزشکاران در این زمینه می توانند به عنوان یک الگو، در میان آحاد جامعه تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به اینکه کادر درمانی کشور حدود یک ماه است که در بیمارستانها برای درمان بیماران با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می نمایند، گفت: در خانه ماندن بهترین و مهمترین توصیه ای است که به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش استان می توانم به مردم اصفهان داشته باشم زیر از انتشار و گسترش زنجیروار آن جلوگیری می نماید.

این داور بین المللی والبیال با تاکید بر نه گفتن مردم به دید و بازدیدهای نوروزی برای مهار این ویروس توضیح داد: ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی به خصوص چهره های ملی و قهرمانی سهم زیادی می توانند در مهار این بیماری داشته باشند و با توصیه هایی که به علاقمندان به ورزش می نمایند به کاهش آمار متبلایان یاری گردد.

ایران زاد با اشاره به اقدام ها و فعالیت های هیات والیبال استان اصفهان در مقابه با ویروس کرونا گفت: از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا کلیه سالن های هیات والیبال در استان اصفهان تعطیل شد و در این راستا برنامه های مختلفی از جمله تمرینان خانگی و آموزش های فضای مجازی برای حفظ سلامت آنان در دستور کار نهاده شد.

وی همچنین بر رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی اضافه نمود: وقتی ورزشکار در فضای مجازی نحوه تمرینات خود و در خانه ماندن را به اشتراک بگذارد این موضوع برای علاقمند به ورزش جدی می گردد و در این راستا کسانی که رعایت نمی کردند در این زمینه تجدید نظر می نماید.

ایران زاد در ادامه با قدردانی از کادر درمانی کشور اظهارداشت: پزشکان و پرستاران از جان خود در این شرایط بحرانی مایه می گذارند و در خواست ما این است که مردم از خانه خارج نشوند چون این خود می تواند در مهار و مقابله این ویروس مهم باشد و بخش عظیمی از کار کارد درمانی را کاهش دهد.

وی اضافه نمود: اصفهان هم در بخش پسران و دختران در رشته والیبال استعدادهای خوبی دارد و بعضی از قهرمانان این رشته از این خطه هستند که امیدوارم بعد از سپری کردن این بحران همانند سایر ورزش ها دوباره چراغ ورزش و البیال روشن گردد و با قدرت به کار خود ادامه دهیم.

- شمار جان باختگان بیماری کرونا در استان اصفهان تا سوم فروردین به 198 نفر رسید و این خطه همچنان در شرایط هشدار و قرمز شیوع کرونا قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 461

به "خبرنگاران داور بین المللی والیبال: زنجیره انتشار کرونا را با ماندن در خانه قطع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داور بین المللی والیبال: زنجیره انتشار کرونا را با ماندن در خانه قطع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید