خبرنگاران آهوان دبیرخانه دایمی جشنواره ملی هنرهای جدید در سمنان می شود

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دبیرخانه دایمی جشنواره ملی هنرهای جدید با عنوان آهوان و موضوع معارف رضوی در سمنان ایجاد می شود.

خبرنگاران آهوان دبیرخانه دایمی جشنواره ملی هنرهای جدید در سمنان می شود

به گزارش خبرنگاران، فرشید فلاح روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری اولین دوره جشنواره ملی هنرهای جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: دبیرخانه دایمی جشنواره ملی هنرهای جدید با موضوع معارف رضوی و عنوان آهوان هفته آینده در مراسمی در سمنان افتتاح می شود و فعالیت رسمی خود را آغاز می کند.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جشنواره ملی هنرهای جدید بر بستر فضای مجازی برگزار می شود گفت: کیفیت این جشنواره باید مورد توجه باشد و برنامه های اصلی و جنبی آن با تاکید بر لزوم ارتقای هرچه بیشتر این جشنواره پیش بینی شود.

وی با تاکید بر اینکه در طراحی جشنواره ملی هنرهای جدید باید بر تولید محتوا متناسب با معارف رضوی و برای فضای مجازی متمرکز بود تاکید کرد: برگزارکنندگان این جشنواره به دنبال تولید محتوا در موضوع دینی با تاکید بر معارف رضوی هستند تا از طریق فضای مجازی فرهنگ رضوی در جامعه توسعه و ترویج شود.

فلاح یادآور شد: اولین دوره جشنواره ملی هنرهای جدید رضوی آهوان قرار است در سه رشته چیدمان و آثار محیطی، پرفورمنس و هنرهای تجسمی، و هنرهای دیجیتال برگزار شود.

در این نشست دبیران علمی و اجرایی و مسوولان برگزاری این جشنواره در خصوص موضوعات این جشنواره، برنامه های مختلف جشنواره ملی و طراحی و کیفیت نمونه پوسترهای این جشنواره بحث و مصاحبه کردند و تصمیماتی اتخاذ شد.

سمنان در سال های گذشته میزبان جشنواره ملی داستانهای رضوی و نیز خاطرات و سفرنامه رضوی بود و در بخش داستان های رضوی 14 دوره از این جشنواره در سمنان برگزارشده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 795

به "خبرنگاران آهوان دبیرخانه دایمی جشنواره ملی هنرهای جدید در سمنان می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آهوان دبیرخانه دایمی جشنواره ملی هنرهای جدید در سمنان می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید