خبرنگاران آزمایش کرونای تیم فوتبال ذوب آهن قبل از بازی با پیکان منفی اعلام شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، اصفهان- خبرنگاران- پزشک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نتایج آزمایش کرونای بازیکنان این تیم قبل از دیدار با پیکان تهران منفی اعلام شده است.

خبرنگاران آزمایش کرونای تیم فوتبال ذوب آهن قبل از بازی با پیکان منفی اعلام شد

امیرحسین شریفیان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همه بازیکنان، عوامل فنی و کادر اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به همراه سایر نفرات درگیر در امر برگزاری مسابقات لیگ برتر تست کرونا دادند که جواب کلیه تست ها منفی اعلام شد.

وی بیان نمود: همه عوامل تیم شامل بازیکنان، مربیان، عوامل اجرایی و نفراتی که این تیم را در سفر هفته قبل این تیم به مشهد همراهی کردند مجدد مورد آزمایش کرونا قرار گرفتند.

وی یادآور شد: با توجه به سفر هفته گذشته به شهر مشهد مقدس و دیدار با شهر خودرو و با توجه به اینکه شهر مشهد از شهرهای پر خطر است حساسیت زیادی در مورد این تست داشتیم که به لطف خدا و با توجه به رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی جواب تست کلیه بازیکنان کادر فنی و عوامل اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن منفی شد.

وی شرح داد: رعایت پروتکل های بهداشتی در ورزش و سلامتی بازیکنان اولویت نخست باشگاه ذوب آهن است که در این راستا همه اقدام ها و فعالیت های مرتبط قبل و بعد از تمرین و بازی بر این اساس انجام می شود.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران از هفته 23 لیگ برتر فوتبال کشور شامگاه فردا شنبه از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 733

به "خبرنگاران آزمایش کرونای تیم فوتبال ذوب آهن قبل از بازی با پیکان منفی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمایش کرونای تیم فوتبال ذوب آهن قبل از بازی با پیکان منفی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید