حضور 4 پینگ پنگ باز قم در رقابت بین المللی قزوین، قم قهرمان مسابقات کاراته کیوکوشین اروپا شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، حضور 4 ورزشکار قم در رقابت های بین المللی تنیس روی میز در قزوین، مشخص شدن برترین های مسابقات مینی گلف در قم، قهرمانی کاراته کاهای قم در مسابقات کشوری و کسب بیست مدال بانوان قم در رقابت های کشوری از مهم ترین اخبار ورزشی استان قم است.

حضور 4 پینگ پنگ باز قم در رقابت بین المللی قزوین، قم قهرمان مسابقات کاراته کیوکوشین اروپا شد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران از قم، مسابقات تنیس روی میز بین المللی قزوین با حضور برترین های تنیس روی میز کشور در 2 رده سنی برگزار خواهد شد که و این در حالی است که از استان قم نیز 4 پینگ پنگ باز در این رویداد ورزشی حضور خواهند داشت.

محمد مشخص منتظری پینگ پنگ باز قم در رده سنی نونهالان که چند روز قبل در مسابقات نونهالان کشور در قم به مقام سوم رسید به عنوان یکی از دعوت شدگان به تیم ملی در این مسابقات به دیدار رقبای داخلی و خارجی خود می فرایند. محمدامین منتظری و پویا وفایی 2 پینگ پنگ باز دیگر قمی هستند که برای حضور در مسابقات بین المللی قزوین دعوت شده اند که علاوه بر این ساره احمدی تنها دختر قمی حاضر در این مسابقات بین المللی است.

معرفی برترین های مسابقات مینی گلف گرامیداشت هفته دولت در قم

مسابقات مینی گلف گرامیداشت هفته دولت به میزبانی آکادمی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی انجام گرفت که برترین های این مسابقات به مسابقات مینی گلف آزاد اردبیل که در حکم انتخابی تیم ملی است اعزام خواهند شد.

این مسابقات در دو راند 18 حفره و با شرکت 20 نفر از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در دو رده سنی زیر 18 و بالای 18 سال برگزار شد و درنهایت چهره نفرات برتر مشخص و هویدا شد. سید حسام الدین هاشمی با ثبت اسکور 71 در رده سنی بالای 18 سال اول شد و حمید منصوری با ثبت اسکور 76 و علی منفرد و علیرضا طلیقی با ثبت اسکور 87 به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

سید سجاد هاشمی عنوان قهرمانی رده سنی زیر 18 سال را تصاحب کرد و علی رضا شاکر نژاد به عنوان نائب قهرمانی دست یافت و مهدی نجفی ورزشکاری بود که در جایگاه سوم قرار گرفت.

قهرمانی قم در مسابقات کشوری کاراته سبک کیوکوشین اروپا

تیم کاراته استان قم در تهران و در مسابقات کشوری سبک کیوکوشین اروپا به عنوان قهرمانی رسید که در بخش کومیته توسط امیرعباس رضایی، محمدصادق قنبری، محمد همایی فصیح، محمد اسدی، شهاب نظری و محمدامین ترابی به عنوان نخست رسید.

مهدی اسدی، محمدحسین رستمی زاده، حبیب انصاری و احمدرضاحسن زاده به عنوان نائب قهرمانی رسیدند و حسین آقابیگلویی، محمدمهدی زارعی، علی نطاق زاده و محمد سلطانی نفراتی هستند که در جایگاه سوم و مدال برنز را کسب کردند.

در بخش کاتا حسین بابایی، محمدحسین رستمی زاده و مهدی گلوردی صاحب گردن آویز طلا شدند و مهدی اسدی مدال نقره و سکوی دومی را از آن خود کرد.

20 مدال بانوان قم از مسابقات سی شین کیو کوشین کاراته قهرمانی کشور

تیم کاراته سبک سی شین کیو کوشین بانوان قم در مسابقات قهرمانی کشور در اراک با سرپرستی داودی، مربیگری شاهواروقی و قضاوت بی نقص علیایی توانست به بیست مدال متنوع طلا، نقره و برنز دست یابد.

شیما کوهبری، ستایش افشارپور، معصومه انوری و فاطمه یونسی نفراتی بودند که به عنوان نخست رسیدند و ثنابوژند، زهره غفار، فاطمه فروزنده، زهرا فراهانی، محدثه کارگر، ستایش افشار پور، زینب وفایی، زینب علیرضالو، مبینا نعمتی، مطهره زمانی و فاطمه عکابی کاراته کاهای نقره ای قم بودند.

دینا بوژند، صفیه سیلاوی، آمنه هاشمی، سارا مینویی و زهرا محرمی پنج کاراته کای بودند که در مسابقات سبک سی شین کیوکوشین قهرمانی کشور پنج مدال برنز برای ورزش کاراته قم به ارمغان آوردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 471

به "حضور 4 پینگ پنگ باز قم در رقابت بین المللی قزوین، قم قهرمان مسابقات کاراته کیوکوشین اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 4 پینگ پنگ باز قم در رقابت بین المللی قزوین، قم قهرمان مسابقات کاراته کیوکوشین اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید