جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات 1400 مسائل مالی است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید نمود که جریانی در انتخابات 1400 پیروز تر عمل خواهد نمود که برنامه کارشناسی تر و عملی تری برای حل مسائل مالی داشته باشد.

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات 1400 مسائل مالی است

محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به چالش های پیش روی کاندیداهای انتخابات 1400، اعلام نمود: می توان گفت که مهم ترین چالش پیش روی کشور بحث مسائل مالی است و حل مسائل مالی در اولویت همه بخش های کشور قرار گرفته است. برای برون رفت از شرایط فعلی نیز نیازمند طرح های کارشناسی شده و برنامه ریزی دقیق هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده فرد یا جریانی می تواند در انتخابات 1400 پیروز گردد که در حوزه مسائل مالی صاحب نظر بوده و بتواند طرح خوبی برای حل مسائل مالی ارائه کند. قطعا یکی از مهم ترین اولویت های دولت آینده باید حل مسائل مالی و بهبود شرایط معیشتی مردم باشد.

نماینده مردم یزد در مجلس توضیح داد: جریانی در انتخابات 1400 پیروز تر عمل خواهد نمود که برنامه کارشناسی تر و عملی تری برای حل مسائل مالی داشته باشد. از سوی دیگر برای حضور فعال و مشارکت بالای مردمی باید به همه جریان های سیاسی برای حضور در رقابت فرصت داده گردد.

وی در ادامه تاکید نمود: باید فرصت رقابت به همه جریانات و تفکرات سیاسی داده گردد و در نهایت این مردم هستند که انتخاب می نمایند و این احترام و ارزش به نظر مردم است. زمانی مردم به یک جناحی روی آورده و به آن رای می دهند اما زمانی که جناح مورد نظر عملکرد خوبی نداشته باشد مردم از آن روی برمی گردانند.اما این به معنی نفی نیست بلکه ما باید عملکرد خود را اصلاح نموده و به دنبال برنامه ریزی برای بهترین خدمت رسانی به مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 817

به "جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات 1400 مسائل مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات 1400 مسائل مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید