جریمه های سنگین در کمین رانندگان بریتیش کلمبیا

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، طبق بیانیه ای رسانه ای، پلیس ونکوور به مردم یادآوری کرد که با تمام قوا، در منطقه ها نزدیک مدارس و معابر پیاده گشت خواهند زد تا ایمنی برای همه تضمین گردد.

جریمه های سنگین در کمین رانندگان بریتیش کلمبیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، دنیس بولیو از واحد ترافیک پلیس نورث ونکوور گفت: به همه یادآوری می کنیم که محدودیت های سرعت منطقه ها نزدیک مدارس مجددا اعمال می شوند و از رانندگان می خواهیم به ویژه از بابت حضور بچه های مدرسه ای در مسیرشان هوشیار باشند.

رسیدن به سرعت بیش از 30 کیلومتر در ساعت در یک منطقه نزدیک به مدرسه می تواند جریمه 196 دلاری در پی داشته باشد و جریمه های بیشتر بسته به مقدار تجاوز از حد سرعت مجاز مشخص می گردد.

این محدودیت های سرعت، در منطقه ها نزدیک مدارس از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر در روزهای فعالیت مدارس اعمال می گردد و در منطقه ها بازی همه روزه از صبح تا غروب.

سایر تخلفات مربوط به زمان بازگشایی مدارس که رانندگان باید مراقب آنها باشند عبارتند از: اطاعت نکردن از نگهبان مدرسه یا مسئول ترافیک مدرسه، حق تقدم ندادن به عابر پیاده در زمان عبور از خط عابر پیاده و رعایت نکردن تابلوی ایست، که هرکدام منجر به جریمه 167 دلاری خواهند شد.

علاوه بر این، توقف نکردن برای عبور اتوبوس مدرسه جریمه 368 دلاری را در پی خواهد داشت.

طبق گزارش ها، حواس پرتی رانندگان دلیل اصلی جراحت و مرگ است.

برای حفظ ایمنی خود و دیگران و جلوگیری از جریمه شدن، هشدار های پلیس را در نظر داشته باشید.

ادامه مطلب

منبع: خبرکانادا
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1779

به "جریمه های سنگین در کمین رانندگان بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه های سنگین در کمین رانندگان بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید