توزیع 1000 وعده غذای گرم میان بچه ها کار و کارتن خوابها توسط خادمیاران رضوی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، در اخرین شب قدر ماه مبارک رمضان امسال خادمیاران رضوی بیش از 1000 وعده غذای گرم و متبرک امام هشتم را در بین بچه ها کار و کارتن خوابها توزیع کردند.

توزیع 1000 وعده غذای گرم میان بچه ها کار و کارتن خوابها توسط خادمیاران رضوی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، فرزانه فراهانی، فرهنگ افطاری ساده و سهیم کردن محرومان و احتیاجمندان در سفره های پر برکت ماه مبارک از جمله اتفاقات خوب و مثبتی است که طی سالهای اخیر در بین مردم به خوبی اجرا می گردد.

اقشار ضعیف و کم درآمد، افراد آسیب دیده و در معرض آسیب و گروههای مشابه این چنینی در شرایط فعلی که اقتصاد کشور و شرایط معیشتی اغلب مردم با چالش روبرو است، نسبت به گذشته به حمایت و پشتیبانی بیشتری احتیاج دارند تا بحران این روزهای سخت را آسانتر پشت سر بگذارند.

ضرورت توجه به تغذیه بچه ها کار و افراد بی خانمان!

بعضی از خیرین در قالب گروههای جهادی و موسسات خیریه در ایام مختلف سال به ویژه ایام ماه مبارک رمضان و با تاسی از فرهنگ انفاق و بخششی که از اهل بیت علیهم السلام آموخته اند، سفره مهربانی خود را برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه و همچنین افرادی که به عبارتی قشر فراموش شده جامعه مثل کارتن خوابها هستند، پهن می نمایند.

کانون های خدمت آستان قدس رضوی اینبار سفره پر برکت هشتمین امام شیعیان امام رضا علیه السلام را به بچه ها کار و افراد بی خانمان و کارتن خواب اختصاص دادند.

اغلب بچه ها کار در شهر تهران به دلیل سبک زندگی و آسیب هایی که در جریان آن می بینند به سوء تغذیه و ضعف جسمانی مبتلا هستند و بهترین راه یاری به آن ها در کنار توانمند سازی و آگاهی بخشی به این بچه ها و کوشش برای حذف کار کودک، توجه به تغذیه آن ها و ارائه خدمات حمایتی این چنینی مثل دادن وعده های غذایی گرم و البته غیر قابل فروش است.

بچه ها کار و کارتن خوابها میهمان سفره پربرکت امام رضا علیه السلام!

خادمیاران حرم مطهر رضوی در منطقه 10 شهر تهران با طبخ، توزیع و ارائه 1000 وعده غذای گرم میان بچه ها کار و آسیب دیده پایتخت و همچنین کارتن خوابها و بی خانمان های شهر تهران در بیست و سومین شب ماه مبارک رمضان و همزمان با آخرین شب از ایام پربرکت شب های قدر این افراد را از سفره پربرکت امام هشتم متنعم کردند.

اقدامات خادمیاران حرم مطهر رضوی در حوزه اجتماعی و کوشش برای کاهش آسیب های اجتماعی تنها به ارائه غذای گرم و خدمات این چنینی خلاصه نمی گردد و این افراد، با همکاری با گروههای جهادی فعال در مناطق پر آسیب شهر تهران در این راستا کوششی بی وقفه دارند.

تصاویر گزارش فوق مربوط به طبخ و توزیع غذای شب گذشته بیست و سوم ماه مبارک رمضان در میان بچه ها کار و کارتن خوابها توسط خادمیاران حرم مطهر رضوی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1330

به "توزیع 1000 وعده غذای گرم میان بچه ها کار و کارتن خوابها توسط خادمیاران رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 1000 وعده غذای گرم میان بچه ها کار و کارتن خوابها توسط خادمیاران رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید