تصاویر ، خانه ای سیار برای مسافرت و زندگی ، این سرا چهار فصل است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، کاروان تفریحی با بال خورشیدی با نام H2O Living Vehicle همه پیوندها را با خودروهای مرسوم تفریحی قطع می کند و به کاروانی با امکانات کامل یک خانه مسکونی نزدیک می شود.

تصاویر ، خانه ای سیار برای مسافرت و زندگی ، این سرا چهار فصل است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیو اطلس، تریلرهای Living Vehicle (خودروی محل زندگی) همیشه محصولی کمپینگ های تفریحی و خانه های کوچک تمام وقت ارائه می دادند و اکنون در حال برداشتن گام بزرگی برای ازبین مردن مرز میان خودروهای تفریحی و خودروهای حامل خانه موقت است. بر اساس طرح نو کاروان نو این کمپانی بیشتر حالت یک خانه را دارد تا صرفا یک کاروان تفریحی. HD-Pro چهار فصل نو، انرژی باتری تسلا مدل 3 را ذخیره می کند و با یک سیستم شارژ خورشیدی و دو سایبان قابل ارتقا، از آن پشتیبانی می کند

Living Vehicle (خودروی خانه مانند یا خودروی زنده) خط تولید 2024 خود را به دو کاروان خانه مانند سیار 9 متری HD (سمت چپ) و 24 متریLT ارتقا داده و تقسیم می کند.

از زمان راه اندازی Living Vehicle در سال 2017، همیشه واضح بود که این شرکت کالیفرنیایی در پی نسل متفاوتی از مشتریان نسبت به مشتریان طرفدار محصولات شرکت های میانه تر ساخت تریلرهای کمپینگ است. این شرکت برای محصولات خود نام درستی را برگزیده و به جای خودروی کاروان تفریحی نام خودروی کاروان محل زندگی را برگزیده است. این شرکت سخت کار کرده است تا تریلرهای خود را فراتر و فراتر از خودروی تفریحی صرف ببرد و در عین حال آن ها را با امکانات رفاهی مناسب هر ساحل کالیفرنیایی بدون توجه به اینکه خودرو کجا می ورد و کجا توقف می کند، پر کرده است و HD-Pro نو این کار را بهتر از هر مدل قبلی انجام می دهد.

Living Vehicle HD استاندارد، یک اتاق خواب دارد که می توان ابعاد آن را با تغییر دکوراسیون از میانه به بزرگ (Queen size to King size) تغییر داد

تصور می کردیم که Living Vehicle ممکن است پس از اضافه کردن امکانات نو و به روزرسانی های چشمگیر مانند استودیو کاری قابل تبدیل به اتاق خواب ، ژنراتور آبی و افزایش ظرفیت باتری تا 58 کیلووات ساعت، به رضایت کامل رسیده باشد و مدل 2023 خود را تا سال 2024 ارتقا ندهد. اما این کمپانی به درستی به حرکت پیش رونده خود با طراحی و ساخت مدل 2024 ادامه می دهد.

ارتقاء HD-Pro که یک محور به آن نیز اضافه شده است، با یک بانک باتری لیتیوم یونی 72 کیلووات ساعتی شروع می شود که تریلر را کاملا فراتر از خودروهای همسطح خود ارتقا می دهد. این باتری برقی هر چقدر هم که این بزرگ باشد، با چنین تجهیزات و امکانات رفاهی، حتی با استفاده از اینورتر 18کیلوواتی برای همیشه در تامین برق کاروان Living Vehicle دوام نمی اورد. بنابراین Living Vehicle مقدار آرایه خورشیدی خود را نیز افزایش داده است.

برای افزایش سطح آرایه ها وپنل ها خورشیدی سیستم تهویه مطبوع را از بالای این خودرو به پائین خودرو منتقل شده است. این تغییرات، فضایی را برای یک پخش کننده خورشیدی 4400 واتی ایجاد می کند که در زملا حرکت خودرو روی سقف جمع می شود و از طریق دو سایبان قابل نصب در کمپ توسعه می یابد. HD-Pro همچنین دارای شارژ سطح 2 EV است که در صورتی که صاحب خودرو نیاز به شارژ کافی برای رانندگی برای بازگشت به شهر داشته باشد، به کار برده می شود.

آشپزخانه شامل یک ساختار پارتیشن یا جزیره مانند متحرک برای تطبیق پذیری بیشتر با خواسته مالک و ساکنان کاروان است

با نگاهی به داخل این کاروان بزرگ متوجه می شویم که حمام خشک درست پشت اتاق خواب دارای توالت چینی و دوش جداگانه است. توالت کمپوست نیز موجود است. آشپزخانه به سبک آشپزخانه های منازل مسکونی شامل تجهیزات استاندارد و در دسترس مانند اجاق گاز القایی سه شعله، اجاق برقی، جزیره یا میز متحرک، یخچال 368 لیتری و ماشین ظرفشویی طراحی شده است. پاسیو تاشو روبه روی آشپزخانه واقع شده است و برای صرف غذا در فضای باز و استراحت، بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | فضای دلنشین یک کمپر جمع و جور | این فولکس واگن ایده آل است!
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1884

به "تصاویر ، خانه ای سیار برای مسافرت و زندگی ، این سرا چهار فصل است" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصاویر ، خانه ای سیار برای مسافرت و زندگی ، این سرا چهار فصل است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، خانه ای سیار برای مسافرت و زندگی ، این سرا چهار فصل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید