ترامپ: در قبال ایران خویشتنداری به خرج می دهم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری با نخست وزیر استرالیا گفت که وی در قبال ایران خویشتنداری به خرج می دهد.

ترامپ: در قبال ایران خویشتنداری به خرج می دهم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز آدینه در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر استرالیا در واشنگتن گفت که از سیاست خویشتنداری در قبال ایران استفاده می کنم و بعضی این را درک نموده و بعضی نیز خواهان اقدام سریع هستند.

وی در ادامه گفت که ایران کشور بزرگ و ثروتمندی بوده و گزینه نظامی علیه ایران می تواند موفقیت آمیز باشد اما نیازی نیست به این گزینه روی بیاوریم.

ترامپ در ادامه سخنانش مدعی شد که انتظار دارد که تحریم های مالی علیه ایران موفقیت آمیز باشد.

رئیس جمهور آمریکا افزود که این کشور قدرتمندترین ارتش را در دنیا دارا بوده و می تواند طی چند ثانیه جنگ بوجود آورد اما امیدواریم که مجبور به استفاده از این گزینه نباشیم.

ترامپ همچنین خطاب به خبرنگاران در دفتر کاخ سفید گفت:ساده ترین کاری که می توانم انجام دهم این است که بگویم بیایید به پانزده نقطه در ایران حمله کنیم. من می توانم اینکار را انجام دهم، و همه چیز آماده است. اما وقتی که می توانم اینکار را انجام ندهم، نمی خواهم که آن را انجام بدهم.

وی افزود: من می توانم این کار را در یک دقیقه انجام دهم، درست در اینجا، برای شما و شما یک داستان عالی برای نوشتن در این مورد خواهید داشت.

رئیس جمهور آمریکا گفت اگر تصمیم گرفتیم که به ایران حمله نظامی انجام دهیم این من هستم که زمان این کار را تعیین خواهم کرد.

ترامپ در ادامه افزود که تحریم ها علیه ایران قوی ترین تحریم هایی است که علیه یک کشور اعمال شده است.

نخست وزیر استرالیا نیز در این کنفرانس خبری گفت که از موضع ترامپ در قبال ایران قدردانی می نماید.

وی همچنین گفت که از واشنگتن و پکن می خواهیم که به یک توافق تجاری دائم برسند.

رئیس جمهور آمریکا ساعتی پیش از تحریم های جدید علیه ایران رونمایی کرد و گفت که واشنگتن بانک مرکزی ایران را تحریم می نماید. (جزئیات بیشتر)

این در حالی است که ریچارد نفیو از کارشناسان مسائل تحریم ها در آمریکا که از او به عنوان معمار شبکه تحریم های آمریکا علیه ایران یاد می گردد تحریم های جدید دولت ترامپ علیه ایران را مورد تمسخر قرار داد. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 86

به "ترامپ: در قبال ایران خویشتنداری به خرج می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: در قبال ایران خویشتنداری به خرج می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید