تاکید بر نقش آفرینی هدفمند دانشگاه در تحولات اجتماعی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مدیرکل حقوقی دانشگاه پیغام نور در بازدید از دانشگاه پیغام نور استان کردستان و مرکز سنندج بر نقش آفرینی هدفمند دانشگاه در تحولات اجتماعی تاکید نمود.

تاکید بر نقش آفرینی هدفمند دانشگاه در تحولات اجتماعی

به گزارش خبرنگاران،دکتر رسول ابافت در بازدید از دانشگاه پیغام نور استان کردستان و مرکز سنندج گفت: صیانت از حقوق دانشگاه، دانشجویان و پیشگیری از مسائل و یا حل موارد احتمالی از رویکردهای دفتر حقوقی دانشگاه است.

وی با تاکید بر عزم جدی مجموعه دانشگاه برای کیفیت بخشی به خدمات علمی و فرهنگی گفت: باید دانشگاه پیغام نور در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی متناسب با احتیاج جامعه نقش افرینی موثر و هدفمند داشته باشد.

همچنین دکتر یعقوب احمدی رئیس دانشگاه پیغام نور استان کردستان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت املاک و مسائل حقوقی این دانشگاه گفت: توجه به حقوق دانشجویان، صیانت از سرمایه های مادی و انسانی دانشگاه از اولویت های کاری این مجموعه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیغام نور،دکتر ابافت در جمع کارکنان و اساتید مرکز سنندج اضافه کرد: رسیدگی به مسائل و مسائل مجموعه دانشگاه، پاسخگویی مستدل و مناسب به پرونده های حقوقی و برطرف اختلافات احتمالی با سازمان ها و اشخاص دیگر از رویکردهای دفتر حقوقی دانشگاه پیغام نور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 76

به "تاکید بر نقش آفرینی هدفمند دانشگاه در تحولات اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر نقش آفرینی هدفمند دانشگاه در تحولات اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید