تازه ترین نظرسنجی انتخابات آمریکا؛بایدن همچنان پیشتاز است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، ایرنا نوشت: جدیدترین نتایج نظرسنجی های انتخابات ریاست جمهوری 13 آبان آمریکا نشان از تداوم و افزایش رجحان جو بایدن بر دونالد ترامپ دارد.

تازه ترین نظرسنجی انتخابات آمریکا؛بایدن همچنان پیشتاز است

نتایج نظرسنجی یکی از گروه های وابسته به حزب دموکرات از میان 863 رأی دهنده احتمالی در سراسر آمریکا نشان می دهد که بایدن با فاصله ای 15 درصدی توانسته حمایت 56 درصد پاسخ دهندگان این تحقیق را کسب کند. این نظرسنجی که 6 اکتبر و پیش از برگزاری مناظره معاونان رقبای دموکرات و جمهوریخواه انجامش نشان می دهد که 41 درصد شرکت نمایندگان در این نظرسنجی از ترامپ حمایت می نمایند.

موسسه افکارسنجی مورنینگ کانسالت نیز در روزهای 5 تا 7 اکتبر از میان بیش از 17 هزار رأی دهنده احتمالی در سراسر آمریکا دست به نظرسنجی زد. نتایج این پژوهش نشان می دهد که 52 درصد پاسخ دهندگان از نامزد دموکرات ها و 43 درصد آنان از نامزد جمهوریخواستار حمایت می نمایند.

نتایج جدیدترین نظرسنجی در آن سوی اقیانوس اطلس نیز نشان می دهد که بیشتر شهروندان هفت کشور اروپایی از پیروزی بایدن مقابل ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا حمایت می نمایند.

طبق نتایج نظرسنجی موسسه یوگاو، 80 درصد از شرکت نمایندگان در دانمارک، 71 درصد در آلمان، 64 درصد در فرانسه، 61 در انگلیس خواستار پیروزی بایدن در انتخابات 2020 آمریکا هستند. در ایتالیا نیز 58 درصد از شرکت نمایندگان خواستار پیروزی بایدن و تنها 20 درصد خواستار حضور مجدد ترامپ در کاخ سفید هستند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 886

به "تازه ترین نظرسنجی انتخابات آمریکا؛بایدن همچنان پیشتاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین نظرسنجی انتخابات آمریکا؛بایدن همچنان پیشتاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید