بیانیه جدید اوبر در مورد ویروس کرونا منتشر شد: همه کارمندان در سراسر جهان موظفند تا 18 فروردین دورکاری کنند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، شرکت اوبر در قالب توصیه ای اکید به همه کارمندان خود توصیه کرده است نه تنها در ایالات متحده، بلکه در سراسر دفاتر بین المللی این شرکت دورکاری کنند. بر اساس اطلاعات این بیانیه جدید، کارمندان موظفند تا تاریخ 6 آوریل برابر با 18 اسفند به دورکاری ادامه دهند.

بیانیه جدید اوبر در مورد ویروس کرونا منتشر شد: همه کارمندان در سراسر جهان موظفند تا 18 فروردین دورکاری کنند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اوبر نیز مانند بسیاری از شرکت های مشهور ایالات متحده که خدمات آنلاین ارائه می دهند در تلاش است از طریق دورکاری شرایط ایمنی را برای کارمندان خود ایجاد کند.

اوبر همه کارمندان خود در ایالات متحده ، کانادا ، ژاپن ، اروپا و کره جنوبی را تشویق کرده است تا سعی کنند با دورکاری از شیوع COVID-19 ، بیماری ناشی از ویروس کرونا مبارزه کنند. براساس آخرین پرونده های درآمد سالانه اوبر ، در اوایل دسامبر گذشته از حدود 27000 کارمند این شرکت، حدود 16،000 نفر در خارج از ایالات متحده مستقر بودند.

البته بیانیه جدید شامل کارمندان اداری و دفتری است و رانندگان را شامل نمی شود. اوبر طی روزهای گذشته و پس از روبرو شدن با نقدها قانونگذاران درباره شرایط مدیریت شرکت و بی توجهی به شرایط رانندگان در بیانیه ای جداگانه تایید کرد که به رانندگان مبتلا به کرونا غرامت می دهد.

این بیانیه از سوی مدیر بخش بین الملل اوبر؛ اندرو مک دونالد از طریق ایمیل ارسال شده است. در بخشی از این بیانیه نوشته شده است: ما متوجهیم که بسیاری از کارمندان ما به دلیل ماهیت نقششان نمی توانند از خانه کار کنند. کار آنها نیاز به دسترسی به ابزارهای داخلی یا پشتیبانی حضوری از رانندگان دارد.اما برای این افراد نیز شرایط بهداشتی ارتقا پیدا می کند و از تب سنج تا ضدعفونی کننده های قوی تر محیطی ارسال می شود.

سیاست کار از راه دور اوبر مشابه با سیاست های گوگل، آمازون، مایکروسافت، اپل و فیس بوک است. به نظر می رسد دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر تصمیم گرفته است با تمام توان از انتقادهای مختلف درباره بی مبالاتی در قبال کرونا پیشگیری کند و کارمندان خود را به شرایطی امن هدایت کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 513

به "بیانیه جدید اوبر در مورد ویروس کرونا منتشر شد: همه کارمندان در سراسر جهان موظفند تا 18 فروردین دورکاری کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه جدید اوبر در مورد ویروس کرونا منتشر شد: همه کارمندان در سراسر جهان موظفند تا 18 فروردین دورکاری کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید