برترین جاهای دیدنی اروگوئه

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، اروگوئه با اینکه در کنار همسایه های خود یعنی برزیل و آرژانتین کوچک به نظر می رسد اما سرشار از جاهای دیدنی زیبا و خارق العاده است که می تواند سفری مجذوب کننده را برای شما رقم بزند. اروگوئه به عنوان دومین کشور کوچک آمریکای جنوبی و یکی از امن ترین کشورهای این قاره شناخته می گردد.

برترین جاهای دیدنی اروگوئه

در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی برترین جاهای تماشای اروگوئه بپردازیم.

10. لا پالوما

La Paloma

لا پالوما (La Paloma) شهری کوچک در خط ساحلی اقیانوس اطلس و از جمله برترین تفرجگاه های ساحلی و تابستانی به شمار می رود که در میان ساکنین آمریکای جنوبی و خود مردم اروگوئه محبوبیت زیادی دارد. یکی از برترین سواحل این شهر نیز ساحل آناکوندا نام دارد که تماشای غروب آفتاب در آنجا بسیار دلنشین است. از جمله تفریحات شهر لاپالوما می توان به قایق رانی، موج سواری و دیگر ورزش های آبی اشاره نمود.

9. پارک ملی سانتا ترزا

Santa Teresa National Park

بدون شک عاشقان طبیعت و حیات وحش از پارک ملی سانتا ترزا (Santa Teresa National Park) لذت بسیاری خواهند برد. منظره ها بسیار زیبا و متنوع و بعلاوه زیست بوم فوق العاده از جمله ویژگی های این پارک ملی به شمار می فرایند. جنگل ها و منطقه ها کنار دریای پارک ملی سانتا ترزا در کنار تل ماسه ها بسیار تماشای هستند و قلعه سانتا ترزا از جمله جاذبه های دیگری به شمار می رود که در اینجا می توانید شاهد آن باشید. قدمت این قلعه به سال 1762 میلادی باز می گردد.

8. پونتا دل دیابلو

Punta del Diablo

پونتا دل دیابلو (Punta del Diablo) در بین مردم آرژانتین و اروگوئه از محبوبیت بسیاری بر خوردار است و آن ها برای گذراندن تعطیلات خود به این ساحل می آیند. با وجود توسعه های سال های اخیر، پونتا دل دیابلو همچنان حس روستای ماهیگیری کوچک و مجذوب نمایندهی را دارد که سوژه بسیار خوبی برای عکاسی محسوب می گردد. در کنار ساحل نیز غذاهای خوشمزه ای سرو می شوند که می توانید از آن ها بچشید. از جمله تفریحاتی که می توانید در اینجا انجام بدهید نیز می توان به اسب سواری در تل ماسه ها، موج سواری، گردش درون ماسه ها، تماشای غروب آفتاب و عکاسی اشاره نمود.

7. کارملو

Carmelo

کارملو (Carmelo) در نقطه ای قرار گرفته است که دو رودخانه ریو اروگوئه و ریو دلا پلاتا به یکدیگر می پیوندند و به همین علت، مقصد گردشگری بسیار محبوبی است. ساختمان های قدیمی، خیابان های سنگ فرش و مجذوب نمایندهیت خاص شهر، کارملو را به شهری مجذوب نماینده و تماشای تبدیل نموده است. گردش در کنار رود یا قایق سواری بر روی آن نیز می توانید سفر شما به این شهر را مجذوب نماینده تر کند.

6. سالتو

Salto

بسیاری از افراد در سفر خود به سمت آرژانتین، در شهر سالتو (Salto) دومین شهر بزرگ اروگوئه توقف می نمایند. شهر در کنار رودخانه ریو اروگوئه قرار گرفته است و از منظره ها زیبا و تماشایی ای برخوردار است. در نزدیکی شهر نیز آبشاری به همین نام وجود دارد که بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود. معماری ساختمان ها و جلوه کنار رودخانه ای شهر، قدم زدن در خیابان های شهر را بسیار دلپذیر نموده است.

5. پیریاپلیس

Piriapolis

سواحل زیبای پیریاپلیس (Piriapolis) بسیار تماشایی هستند و تفرجگاه های زیادی پیرامون آن ها را فرا گرفته اند که حسی مدیترانه ای به آنجا داده اند. پیریاپلیس به عنوان یکی از محبوب ترین تفرجگاه های ساحلی در اروگوئه شناخته می گردد و به همین علت، هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های زیادی در کنار خط ساحلی به چشم می خورند که سفر شما را بسیار راحت تر و مجذوب نماینده تر می نمایند. در سفر به اینجا حتما از قلعه پیرا و بعلاوه هتل کولون نیز تماشا کنید.

4. تاکوئارمبو

Tacuarembo

تاکوئارمبو (Tacuarembo) در شمال اروگوئه قرار گرفته است و گاوچران های زیادی به آنجا رفت و آمد می نمایند. پیرامون شهر پر از گاوها و مزارع گسترده است و به علت همین فرهنگ گاوچرانی متفاوت اینجا، فرهنگ، زبان و غذای آن با دیگر منطقه ها اروگوئه فرق دارد. میدان های سرسبز و خیابان های پردرخت باعث شدند تا گردش در درون شهر بسیار مجذوب نماینده و دلپذیر باشد. از جمله جاهای تماشای تاکوئارمبو می توان به کلیسای جامع شهر، آپریل پلازا از قرن نوزدهم میلادی و چندین موزه جالب توجه اشاره نمود.

3. پونتا دل استه

Punta del Este

شهر ساحلی پونتا دل استه (Punta del Este)، شهری مجلل و مجذوب نماینده است که اغلب از آن به عنوان موناکوی آمریکای جنوبی یاد می گردد. در این شهر، قایق های تفریحی و بارها و رستوران های مجللی وجود دارند که به تفرجگاهی برای افراد ثروتمند تبدیل شده اند. کلاب ها، رستوران ها و بارهای زیادی در خط ساحلی شهر پونتا دل استه وجود دارد که آن را به مکانی سرگرم نماینده و در عین حال، گران تبدیل نموده اند. عمارت های مختلفی نیز در کنار ساحل قرار دارند که تماشایی و خیره نماینده به نظر می رسند. علاوه بر انجام ورزش های آبی متنوع، در پونتا دل استه می توان به تماشای غروب آفتاب، عکاسی و بازدید از موزه های مختلف شهر رفت.

2. کولونیا دل ساکرامنتو

Colonia del Sacramento

محله تاریخی کولونیا دل ساکرامنتو (Colonia del Sacramento) واقعا تماشایی است و گردش در آن می تواند بسیار دلنشین باشد. این محله یکی از قدیمی ترین شهرهای اروگوئه محسوب می گردد و معماری استعماری و خیابان های سنگ فرش شده آن، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. پرتغالی ها و اسپانیایی ها در دوره های مختلف برای تصرف این شهر با یکدیگر مبارزه می کردند که همین یکی از دلایل ترکیب معماری در اینجا است. پیرامون شهر نیز دیواری برای محافظت از شهر در برابر مهاجمان وجود دارد که همچنان پابرجا است.

1. مونته ویدئو

Montevideo

مونته ویدئو (Montevideo) به عنوان مرکز اروگوئه سرشار از جاذبه های مختلف است و گردش در آن می تواند بسیار لذت بخش باشد. تقریبا نیمی از جمعیت اروگوئه در این شهر زندگی می نمایند که آن را به شهری پر جنب و جوش تبدیل نموده است که پر از سینما، گالری های هنری و سالن های موسیقی است. بخش تاریخی شهر نیز با ساختمان های نئوکلاسیک خود، جلوه بسیار خیره نماینده ای دارد.

منبع: فوت و فن / touropia.com
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1768

به "برترین جاهای دیدنی اروگوئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جاهای دیدنی اروگوئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید