برگزاری آنلاین نمایشگاه بین&zwnjالمللی نان&zwnjفیکشن مسکو با حضور سوتلانا الکسیویچ

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از موسکوتایم- از زمان انتشار ویروس کرونا بعضی از نمایشگاه های مهم کتاب در دنیا به نسخه مجازی روی آورده و بعضی دیگر برگزاری نمایشگاه را به زمان دیگری موکول نموده اند. در این میان مسئولان نمایشگاه کتاب نان فیکشن مسکو که برگزاری نمایشگاه را تا بهار سال 2021 به تاخیر انداخته اند برای راضی و راضی کردن علاقه مندان به نمایشگاه و مخاطبان خود تصمیم گرفته اند برنامه ها و جلساتی را با نویسندگان مطرح و محبوب به صورت مجازی و آنلاین برگزار نمایند.

برگزاری آنلاین نمایشگاه بین&zwnjالمللی نان&zwnjفیکشن مسکو با حضور سوتلانا الکسیویچ

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به این ترتیب علاقه مندان به این نمایشگاه در طی هفته گذشته و نیز هفته آینده در روزهای 12 و 13 دسامبر امکان این را داشته و دارند با نویسندگان برجسته ای و شخصیت های فرهنگی مطرحی چون سوتلانا الکسویچ، نوبلسیت اهل بلاروس، فرانس دو وال، اخلاق شناس هلندی، کارلو گینزبورگ، تاریخ نگار اهل ایتالیا، کارل زیمر، فیزیکدان آلمانی به وسیله پلتفرم مجازی نمایشگاه ملاقات نمایند.

از دیگر برنامه های این نمایشگاه در طی این روزها دعوت از ناشران روسی عظیم برای بحث و گفت و گو پیرامون چالش های نشر در دوران بحران کرونا است.

این نسخه از نمایشگاه همچین برای یاری به خوانندگانی که دوران انزوای در قرنطینه را می گذرانند سه فهرست پیشنهادی با تخفیف قابل توجه برای بهترین کتاب های گروه بچه ها، عظیمسالان و نیز کتاب های کمیک تدارک دیده است.

از عنوان های پیشنهادی برگزارنمایندگان نمایشگاه برای سال 2020 کتاب ویروسی که زمین را شکست نوشته ایرینا یاوکوتنکا و سرزمین خالی از سکنه زندگی پس از گرم شدن زمین نوشته دیوی والاس ولز است.

نمایشگاه کتاب های نان فیکشن مسکو در نسخه و قالب سنتی در ماه مارس 2021 برگزار خواهد شد.

گفتنی است که سی و سومین نمایشگاه کتاب مسکو که عظیم ترین نمایشگاه کتاب در روسیه است در ماه شهریور گذشته به صورت آنلاین و آفلاین به مدت 5 روز برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1006

به "برگزاری آنلاین نمایشگاه بین&zwnjالمللی نان&zwnjفیکشن مسکو با حضور سوتلانا الکسیویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آنلاین نمایشگاه بین&zwnjالمللی نان&zwnjفیکشن مسکو با حضور سوتلانا الکسیویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید