استقلال به یک شرط می تواند صعود کند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مصاف پنجم استقلال در لیگ قهرمانان با تیم الاهلی خواهد بود. تیمی که در دور رفت با نتیجه 5-2 در برابر آبی پوشان باخت.

استقلال به یک شرط می تواند صعود کند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال و الاهلی این بار در شرایطی به مصاف هم می فرایند که هر دو تیم 7 امتیازی هستند اما استقلال به لطف تفاضل گل بهتر تیم دوم جدول است. با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم الدحیل. استقلال در دو بازی با الدحیل نشان داد در دفاع تیمی با چالش هایی روبرو است به این دلیل که 5 بار دروازه اش باز شد. بدون شک الاهلی با دو بازی ای که استقلال در برابر الدحیل برگزار نموده نسبت به ضعف آبی ها در خط دفاعی هوشیارتر شده و با انگیزه پیروزی گام به میدان می گذارد، ضمن اینکه کوشش خواهد نمود شکستی که در بازی رفت محتمل شده را جبران کند.

استقلال در بازی های سپری شده 13 گل زده؛ به واقع معدل گل زده این تیم در هر بازی بیشتر از 3 گل است که این آمار فوق العاده خوبی به حساب می آید. استقلال هر 27 دقیقه یک بار به گل رسیده اما ضعف در دفاع تیمی موجب شده تا آبی ها با وجود این بازی های خوب در صدر جدول نباشند و با چالش صعود دست و پنجه نرم نمایند. این اتفاق به خوبی نشان می دهد تیمی که در فاز تهاجمی عملکرد تحسین بر انگیزی از خود به نمایش می گذارد حتما به همه خواسته های خود نخواهد رسید و دفاع در فوتبال هم مهم است. و درنهایت تیمی پیروز می گردد که هم در فازحمله خوب کار کند و هم در دفاع. عکس این موضوع هم صادق است. اگر استقلال در فاز دفاعی خوب می بود اما درفاز حمله نه اکنون هم دغدغه صعود داشت.

استقلال می تواند الاهلی را برای دومین بار شکست دهد و با پیروزی در این بازی صعود خود را به دور بعدی مسابقات قطعی کند. به خصوص با خط حمله توانمندی که در اختیار دارد. تنها کافی است در جریان بازی زمانی که توپ را از دست می دهد متوجه گردد که تیم مدافع است و نه تیم مهاجم و در چنین شرایطی باید توپ گیری کند. دراین صورت خیلی از مسائل آبی ها حل خواهد شد. خوردن 8 گل در 4 بازی نشان می دهد معدل گل خورده این تیم در هر بازی دو گل است. این فرایند گل خوردن حتی اگر منجر به صعود تیم به دور بعدی بازی ها گردد در بازی های حذفی کار دست استقلال خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1281

به "استقلال به یک شرط می تواند صعود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به یک شرط می تواند صعود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید