استفاده از تردد سنج الکترونیکی در مقاصد و جاذبه های گردشگری زنجان

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان: در نوروز 98 برای نخستین بار تردد سنج الکترونیکی در مقاصد و جاذبه های گردشگری استان زنجان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

استفاده از تردد سنج الکترونیکی در مقاصد و جاذبه های گردشگری زنجان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، یحیی رحمتی، در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان که به ریاست مقام عالی دولت برگزار گردید ، با اعلام خبر فوق اظهار کرد: به دستور استاندار زنجان و در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مسافران نوروزی کمیته بقاع متبرکه و مساجد به کمیته های ده گانه ستاد اجرایی خدمات سفر افزوده شد و یازده کمیته از این پس در ستاد خدمات سفر استان زنجان به فعالیت خواهند پرداخت.

او از برپایی سفره های هفت سین در موزه ها و اماکن گردشگری اطلاع داد و ادامه داد: برپایی بازارچه های صنایع دستی، برپایی آئین های نوروزگاه ، برپایی غرفه های سوغات شهرستان ها، برپایی غرفه های غذا ها و نان های محلی از دیگر برنامه های کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر برای ایام نوروز دانست.

رحمتی خبر از استقرار مراکز اطلاع رسانی و هدایت گردشگران در مبادی ورودی و محل تجمع گردشگران نوروزی با همکاری جوانان هلال احمر داد و گفت: با حضور استاندار زنجان از نخستین مسافران نوروزی استان استقبال بعمل خواهد امد و هدایای صنایع دستی به انها اهدا خواهد شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان ادامه داد: تعویض روکش 49 بیلبورد در سطح استان به همت اداره کل استان زنجان در راستای معرفی جاذبه های گردشگری استان صورت خواهد گرفت.

رحمتی خبر از آماده شدن 227 هزار نسخه از اقلام تبلیغاتی داد و گفت:23 راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی مستقر خواهند شد.

همچنین رحمتی از انتشار فراخوان جشنواره عکس و فیلم و سفرنامه نویسی نوروزی در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: کتابچه واحدی از سوی دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر برای معرفی جاذبه های گردشگری استان زنجان در حال انتشار است تا در اختیار گردشگران نوروزی قرار گیرد.

او همچنین خبر از ایجاد پلتفرم هوشمند شهری و گردشگری ، اپلیکشن آشید برای سیستم های تحت اندروید به سفارش میراث فرهنگی استان و شهرداری آماده شده است که به معرفی تمامی نقاط و جاذبه های استان با جی پی اس و توضیحات آن نقطه خواهد پرداخت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 62

به "استفاده از تردد سنج الکترونیکی در مقاصد و جاذبه های گردشگری زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از تردد سنج الکترونیکی در مقاصد و جاذبه های گردشگری زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید