ادعای باشگاه استقلال در مورد بازیکن جوان رد شد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته مشخص شرایط فدراسیون به توضیح زیر است:

ادعای باشگاه استقلال در مورد بازیکن جوان رد شد

* بر اساس اعلام کمیته شرایط بازیکنان در پرونده شکایت امین نجما از باشگاه آلومینیوم اراک ، این باشگاه به پرداخت مبلغ 135 میلیون ریال اصل خواسته و مبلغ 2,943,000 ریال هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شده و درخواست مابقی خواسته و مبلغ فصل دوم قرارداد مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام شده که این رای طی مدت 7 روز قابل تجدید نظرخواهی است.

* در پرونده شکایت احمد عرب زاده از باشگاه آلومینیوم اراک نیز این باشگاه به پرداخت مبلغ 1,664,000,000 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 33,280,000 ریال هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شده است.

* در پرونده شکایت باشگاه اتحاد سالار تهران از باشگاه رعد تهران دعوای خواستار مردود و غیر قابل رسیدگی دانسته شده است.

* پیرو شکایت یونس گراییلی از باشگاه نساجی مازندران نیز کمیته شرایط اقدام به آنالیز پرونده کرده که بر این اساس باشگاه نساجی به پرداخت مبلغ 220,000,000 ریال بابت اصل خواسته و 44,000,000 ریال هزینه دادرسی محکوم شده که این رای مدت 7 روز قابل تجدید نظرخواهی است.

* در پرونده دادخواست هیات فوتبال استان تهران پیرامون عدم دریافت حق خروج از استان ابوالفضل درویش وند بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران ، پیرو آنالیز دفاعیات و ارائه مستنداتی که نشان دهنده پرداخت مبلغ می باشد این دادخواست رد شد.

* با این وجود در پرونده شکایت هیات فوتبال استان تهران پیرامون دریافت حق خروج از استان محمد صادق بارانی به پرداخت مبلغ 85,000,000 ریال حق خروج از استان و 1,853,000 ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

* همچنین قرار تجدید نظرخواهی باشگاه استقلال تهران در پرونده حیدرعلی احمدزاده به دلیل عدم برطرف نقص و پرداخت هزینه دادرسی رد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 259

به "ادعای باشگاه استقلال در مورد بازیکن جوان رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای باشگاه استقلال در مورد بازیکن جوان رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید