اجرای طرح نماد در مدارس استان کرمانشاه

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نماد در مدارس استان همزمان با مدارس سراسر کشور گفت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد کاهش بروز آسیب های اجتماعی در سطح جامعه باشیم.

اجرای طرح نماد در مدارس استان کرمانشاه

به گزارش ، مجید یزدان پناه از اختصاص اعتباراتی برای کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش و مدارس در معرض آسیب های اجتماعی، تجهیز کتابخانه های مدارس و نیز امور پرورشی مدارس حاشیه ای شهر کرمانشاه اطلاع داد و گفت: همچنین در این سفر یک میلیارد تومان اعتبار برای اردوگاه دانش آموزی شهید چمران شهرستان پاوه درنظر گرفته شد.

او در ادامه اشاره ای هم به مجموعه اقدام های اجرا شده برای بازسازی مدارس آسیب دیده مناطق زلزله زده استان کرمانشاه داشت و اضافه نمود: در جریان زلزله 7.3 ریشتری آبان ماه سال 96 تعداد 78 مدرسه آسیب دید که باتلاش مجموعه مدیریتی استان و با حمایت استاندار تفاهم نامه ساخت مدارس از 210 مدرسه گذشته و تاکنون هم بیش از 190 مدرسه آن تحویل شده است.

یزدان پناه، در سرانجام از حمایت مستمر استاندار کرمانشاه و دستگاه های اجرایی استان در جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش در استان قدردانی کرد.

سرانجامی پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 281

به "اجرای طرح نماد در مدارس استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح نماد در مدارس استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید