اتمام پروژه های راه های مواصلاتی و مرزی آذربایجان غربی تسریع می گردد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، استاندار آذربایجان غربی گفت: فعال سازی بخش باری حوزه راه آهن، باعث کاهش هزینه های حمل و نقل و به تبع آن کاهش نرخ کالا ها می گردد.

اتمام پروژه های راه های مواصلاتی و مرزی آذربایجان غربی تسریع می گردد

محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای استانی گفتگوی دولت و بخش خصوصی از مالی کردن زیرساخت های ریلی استان نیز اطلاع داد و یادآور شد: فعال سازی بخش باری حوزه راه آهن، باعث کاهش هزینه های حمل و نقل و به تبع آن کاهش نرخ کالا هایی می گردد که وارد آذربایجان غربی خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری توسعه زیرساخت های مبادی مرزی استان، اظهار داشت: در راستای روانسازی مبادلات تجاری مرزی، اتمام پروژه های راه های مواصلاتی و مرزی آذربایجان غربی جهت رونق صادرات و واردات تسریع می گردد.

معتمدیان بعلاوه با اشاره به عملیات تکمیل ایستگاه ها جهت فعالیت مالی حوزه راه آهن استان، افزود: یکی از عوامل اصلی گرانی کالا، هزینه حمل و نقل آن است که با آماده سازی زیرساخت ایستگاه ها برای حمل و نقل باری به وسیله راه آهن، شاهد مقرون به صرفه شدن کالا های صادراتی و وارداتی آذربایجان غربی خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت رونق حمل و نقل هوایی کالا، اضافه نمود: از سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت توسعه زیرساخت های حوزه حمل و نقل ریلی و هوایی بار که در نهایت به نفع مردم و فراوری استان خواهد بود، استقبال می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی به پیگیری مسائل بخش خصوصی و فراورینمایندگان در سطح ملی و استانی نیز اشاره نموده و ادامه داد: نظرات بخش خصوصی در حوزه های مختلف احصاء شده و جهت تصمیم گیری و رونق توسعه استان، به دولت و وزارتخانه ها منتقل می گردد.

معتمدیان بعلاوه با تاکید بر تسهیل روند پرداخت تسهیلات به بخش های خصوصی و کشاورزی به وسیله بانک ها، اضافه نمود: بانک ها با کوتاه سازی مدت زمان پرداخت تسهیلات، از سرمایه گذاری و اقدامات بخش خصوصی و کشاورزی حمایت نمایند.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1794

به "اتمام پروژه های راه های مواصلاتی و مرزی آذربایجان غربی تسریع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام پروژه های راه های مواصلاتی و مرزی آذربایجان غربی تسریع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید