آدام شیف: در تحقیقات برای استیضاح ترامپ پیشرفت سریعی داشتیم

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از هیل، آدام شیف رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا پیرامون رسوائی اوکراین گیت و استیضاح ترامپ بیان کرد: دموکرات ها در تحقیقات برای استیضاح رئیس جمهوری آمریکا پیشرفت سریعی داشته اند.

آدام شیف: در تحقیقات برای استیضاح ترامپ پیشرفت سریعی داشتیم

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا خطاب به خبرنگاران حاضر در کنگره آمریکا گفت: سعی می کنیم با سرعت کار کنیم و البته اصولی عمل کنیم. با این حال، فکر می کنم پیشرفت سریعی داشتیم و این هدف ماست.

این در حالیستکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیروز شنبه در پیامی توئیتری نوشت: واشنگتن پست جعلی بدون هیچ منبعی، به داستان سرایی ساختگی مبنی بر نگرانی من در مورد استیضاح ادامه می دهد.نگران نیستم؛ زیرا مرتکب اشتباهی نشدم. طرف مقابل از جمله شیف (رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا) و داستان ساختگی اش است که نگران هستند. پیگیری توهمات ادامه دارد.

لازم به ذکر است، انتشار مکالمه ترامپ با همتای اوکراینی خود موسوم به اوکراین گِیت از سوی کنگره آمریکا باعث جنجال زیادی شده و قرار است ترامپ به خاطر آن استیضاح گردد.

شایان ذکر است، چندی پیش کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان نشست استماعی را در مورد مکالمه جنجالی ترامپ- زلنسکی به ریاست آدام شیف رئیس این کمیته برگزار نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 205

به "آدام شیف: در تحقیقات برای استیضاح ترامپ پیشرفت سریعی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدام شیف: در تحقیقات برای استیضاح ترامپ پیشرفت سریعی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید