آخرین سلفی خانوادگی در حاشیه رودخانه خروشان

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، خانواده ای که به مناسبت کریسمس در کنار رودخانه خروشان سرگرم گرفتن سلفی بودند، دچار حادثه شدند.

آخرین سلفی خانوادگی در حاشیه رودخانه خروشان

به گزارش خبرنگاران، سه عضو یک خانواده هندوستانی که در تعطیلات کریسمس در حاشیه یک رودخانه خروشان سرگرم گرفتن عکس سلفی بودند جان خود را از دست دادند. قربانیان در کنار رودخانه پالار در استان تامیل نادو مشغول گرفتند سلفی بودند که بر اثر شدت جریان آب دچار حادثه شدند.

بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی هند هویت جانباختگان به ترتیب لئوسینگ راجا 36 ساله، دختر 16 ساله اش پِرسی و نوه اش لیویگستون اعلام شده است. بنا به این گزارش قربانیان از جمله 20 عضو یک گروه از منطقه تیروسولام در چنای هند بودند که از کلیسا به سمت خانه های خود می رفتند.

با وجود آنکه به افراد محلی در خصوص توقف در حاشیه رودخانه پیلار به علت بالاآمدن جریان آب هشدار داده شده بود با این حال چند نفر از آن ها برای گرفتن سلفی به حاشیه رودخانه رفتند. بنا به اعلام پلیس اعضای خانواده راجا از جمله قربانیانی بودند که بر اثر شدت جریان آب رودخانه پیلار دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید

پس از مفقود شدن این سه تن، نیرو های آتشنشانی و امدادی در محل حاضر و جستجوی خود را برای یافتن قربانیان آغاز کردند. با این حال آن ها هنوز پیروز به پیداکردن افراد مفقود شده نشده اند. عملیات جست و جو برای یافتن قربانیان ادامه دارد.

خبرنگاران فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1694

به "آخرین سلفی خانوادگی در حاشیه رودخانه خروشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین سلفی خانوادگی در حاشیه رودخانه خروشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید