15 کاور برتر گلکسی بادز سامسونگ؛ خاص ترین گزینه ها برای انتخاب

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، هندزفری های بی سیم سامسونگ که به گلکسی بادز معروف هستند، به لطف قابلیت های پیشرفته ای که ارائه می دهند، محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران پیدا نموده اند. همه گلکسی بادزها مجهز به یک کیس شارژ هستند و به علت قیمت بسیار گرانی دارند، مراقبت از آن ها از ضروری ترین کارها به شمار می رود. اینجاست که خرید کاور گلکسی بادز اهمیت خود را نشان می دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی و آنالیز 15 کاور مجذوب کننده و برتر گلکسی بادز سامسونگ موجود در خبرنگاران بپردازیم تا اگر قصد خرید این دسته از لوازم جانبی را برای هندزفری های سامسونگی خود دارید، به مجذوب کننده ترین گزینه ها دسترسی پیدا کنید. با خبرنگاران همراه شوید.

15 کاور برتر گلکسی بادز سامسونگ؛ خاص ترین گزینه ها برای انتخاب

کاور مدل Carbon برای گلکسی بادز/ بادز 2/ بادز 2 پرو / بادز لایو

فهرست خاص ترین کاورهای گلکسی بادزهای سامسونگ را با معرفی و آنالیز یک محصول بسیار مقاوم و در عین حال شیک و مجذوب نماینده یعنی کاور مدل Carbon شروع می کنیم. این کاور که برای همه گلکسی بادزهای سامسونگ موجود در بازار قابل استفاده است، از پلاستیک ساخت ساخته شده و وزن بسیار سبک 18 گرمی آن، به هیچ عنوان وزن نهایی کیس هندزفری بی سیم شما را سنگین نمی نماید. این محصول در برابر ضربه و خط وخش های احتمالی به کیس شارژ گلکسی بادزها بسیار مقاوم است و از همه بخش های آن به خوبی محافظت می نماید. بعلاوه به لطف داشتن ساختار مات، لکه های چربی و اثر انگشت روی کاور معین نمی شوند. استفاده از این گارد هیچ محدودیتی برای شارژ کردن کیس شارژ گلکسی بادز برای کاربران ایجاد نمی نماید.

کاور رینیکا مدل minion برای گلکسی بادز/ بادز 2/ بادز 2 پرو / بادز لایو

در بین کاورهای مختلف گلکسی بادز های سامسونگ محصولات خاص و منحصر به فرد نیز دیده می گردد که کاور رینیکا مدل minion، یکی از مجذوب نماینده ترین آن هاست. این کاور که طراحی بسیار بامزه ای دارد، از جنس پلاستیک نرم و سیلیکون ساخته شده و خیال شما را از بابت محافظت همه جانبه از کیس شارژ گلکسی بادزهای سامسونگ راحت می نماید. این کاور محافظ برای استفاده در مدل های مختلف گلکسی بادزهای سامسونگ مناسب است و وزن 5 گرمی آن، هیچ مسئله ای برای حمل و نقل کاربران ایجاد نمی نماید. این کاور گلکسی بادز به لطف داشتن پوشش سیلیکونی نرم، به عنوان ضربه گیر عمل می نماید و درگاه شارژ کیس آن نیز به صورت دقیقی برش خورده تا برای شارژ کردن احتیاج به درآوردن گارد محافظ نباشد. این محصول قابل شست وشو نیز است و به راحتی می توانید آن را با آب تمیز کنید.

کاور رینیکا مدل Diamond برای گلکسی بادز/ بادز 2/ بادز 2 پرو / بادز لایو

برند رینیکا در زمینه طراحی و فراوری کاورهای محافظ لوازم جانبی های مختلف فعالیت می نماید، برای گلکسی بادزهای سامسونگ کاور Diamond را به بازار عرضه نموده که طراحی بسیار مجذوب نماینده و منحصر به فردی دارد. این محصول که از ساختاری شفاف بهره می برد از جنس پلاستیک سخت فراوری شده، حدود 19 گرم وزن دارد و به هیچ عنوان وزن کلی کیس شارژ گلکسی بادز را سنگین نمی نماید. این کاور گلکسی بادز سامسونگ در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی کاملاً مقاوم است و پوشش دهی 100 درصدی را به کاربران ارائه می دهد. این محصول متناسب با مقدار گلکسی بادزهای سامسونگ طراحی شده و درون آن ها به خوبی فیت می گردد. برش های دقیقی هم روی آن انجام شده تا راحت تر به پورت شارژ دسترسی داشته باشید. این کاور از قابلیت شارژ بی سیم نیز به خوبی پشتیبانی می نماید.

کاور مدل Eggshell-2 برای گلکسی بادز/ بادز 2/ بادز 2 پرو / بادز لایو

این کاور گلکسی بادزهای سامسونگ که طراحی شبیه به یک چمدان دارد، از جمله سرسخت ترین کاورهای محافظ به شمار می رود که از جنس پلاستیک سخت، پلاستیک نرم، TPU و فلز فراوری شده است. تنوع متریال استفاده شده در این محصول موجب شده تا وزن آن به حدود 30 گرم برسد، اما باز هم به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید. کاور مدل Eggshell-2 لبه های بسیار برجسته ای دارد و از تمام قسمت های کیس گلکسی بادز به راحتی محافظت می نماید. این کاور گلکسی بادز شاید ساده به نظر برسد، اما مقاومت بسیار بالایی دارد و بسیار محکم است. Eggshell-2 در رنگ بندی های بسیار مختلفی در دسترس کاربران واقع شده است.

کاور مدل jelly buds مناسب برای گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز لایو

اگر از هواداران کاورهای ژله ای و شفاف برای گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز لایو خود هستید، می توانید گارد مدل jelly buds را به عنوان یکی از برترین کاورهای این محصولات برای خرید خود در نظر بگیرید. این کاور محافظ که از جنس پلاستیک TPU و TPE ساخته شده، بسیار نرم و لطیف است و در دست گرفتن آن، حس بسیار خوبی را به کاربران القا می نماید. این کاور گلکسی بادز کیفیت بسیار خوبی دارد و از کیس دو مدل مذکور در برابر خط وخش های احتمالی و ضربات به خوبی محافظت می نماید. علاوه بر این، باید به قابل شست وشو بودن این محصول نیز اشاره کنیم که بسیار کاربردی است و امکان دسترسی آسان به پورت شارژ کیس را نیز به کاربران می دهد. سنگینی این محصول حدود 30 گرم است و قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را نیز دارد.

کاور مدل Ankey مناسب برای گلکسی بادز/ بادز 2/ بادز 2 پرو / بادز لایو

کاور مدل Ankey که برای گلکسی بادز، گلکسی بادز 2، بادز 2 پرو و بادز لایو عرضه و روانه بازار شده، طراحی الماسی شکلی دارد که بسیار مجذوب نماینده و منحصر به فرد است. این محصول از جنس پلاستیک سخت و پلاستیک نرم فراوری شده که حدوداً 20 گرم وزن دارد و به وزن نهایی گلکسی بادزهای سامسونگ به هیچ عنوان اضافه نمی نماید. سطح این کاور مدل Ankey از نوع مات بوده و همین عامل نیز موجب می گردد تا لکه ها چربی و اثر انگشت روی آن نماند. برنده سازنده این محصول، روی دوام آن تأکید زیادی نموده و برخلاف کاورهای ژله ایی بی رنگ، این کاور گلکسی بادز هیچ گونه تغییر رنگ و تغییر حالتی در اثر استفاده زیاد نخواهد داشت. مقاومت این محصول در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی بسیار بالاست و از این بابت نیز هیچ مسئله ای وجود ندارد. بعلاوه کاور مدل Ankey با داشتن چند میلی متر ارتفاع بیشتر در بخش لبه ها موجب شده تا بخش های مهم کیس در تماس مستقیم با سطوح صاف قرار نگیرند.

کاور رینیکا قاب مدل snail buds برای گلکسی بادز/ بادز 2/ بادز 2 پرو / بادز لایو

کاور رینیکا قاب مدل snail buds، گاردی است با طراحی بسیار مجذوب نماینده و 50 گرم وزن، که تغییر محسوسی در ابعاد و وزن کیس گلکسی بادز ایجاد ننموده اما در عین حال، به برترین شکل ممکن از آن در برابر ضربه و خط و خش محافظت می نماید. این کاور از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت ساخته شده و ضدلک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت و ظاهر بامزه این محافظ همیشه حفظ می گردد. پورت شارژ این کاور گلکسی بادز بسیار دقیق برش داده شده تا برای شارژ کردن کیس احتیاج به خارج کردن گارد محافظ نباشد. استفاده از سیلیکون در این محصول موجب شده تا کاور خاصیت ضربه گیری داشته باشد و در صورت سقوط به هیچ عنوان آسیبی به کیس شارژ وارد نگردد. بعلاوه این کاور قابل شست وشو است و در صورت کثیفی می توان آن را با آب تمیز کرد.

کاور مدل wreath مناسب برای گلکسی بادز پرو/ بادز پرو 2/ بادز لایو

کاور محافظ مدل wreath که برای هندزفری های بی سیم گلکسی بادز پرو، گلکسی بادز پرو 2 و گلکسی بادز لایو روانه بازار شده، کیفیت بسیار خوبی دارد و در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان تغییر رنگ و یا تغییر حالت نخواهد داد. این محصول که از جنس سیلیکون فراوری شده، حدود 40 گرم وزن دارد که جابه جایی و استفاده از آن را بسیار آسان می نماید. این کاور محافظ گلکسی بادز دارای تأییدیه سقوط از ارتفاع 1 متری است و با داشتن Air-Silicone در طرفین، از استاندارد نظامی پیروی می نماید تا هنگام سقوط مسئله ای برای کیس گلکسی بادز ایجاد نگردد. لبه های این محصول به صورت برجسته طراحی شده تا در صورت قرار گرفتن این کاور روی سطوح صاف با زمین برخورد نکند. ساختار این کاور محافظ از نوع نیمه شفاف بوده و لکه های اثر انگشت و چربی را به خود جذب می نماید. از دیگر ویژگی های خوب این کاور می توان به ضد آب بودن و دسترسی آسان به درگاه شارژ کیس گلکسی بادز اشاره نمود.

کاور رینیکا مدل clear مناسب برای گلکسی بادز/ بادز 2/ بادز 2 پرو / بادز لایو

اگر می خواهید که یک کاور محافظ شفاف باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب برای گلکسی بادز خود داشته باشید، ما به شما گارد رینیکا مدل clear را پیشنهاد می کنیم. محصولی که برای گلکسی بادز، گلکسی بادز 2، گلکسی بادز 2 پرو و بادز لایو طراحی شده و فقط 20 گرم وزن دارد که یک نقطه عطف به شمار میرود چرا که بادزهای یادشده وزن تقریباً زیادی دارند و با قرار دادنشان درون این گارد سنگینی زیادی را حس نخواهید کرد. علاوه بر این، باید به دوام بالای این محصول اشاره کنیم که در اثر استفاده های زیاد به هیچ عنوان دچار رنگ پریدگی و تغییر حالت اولیه نخواهد شد. این کاور گلکسی بادز که از جنس پلاستیک TPU ساخته شده، از بادزهای گران قیمت شما در برابر ضربه هایی که ممکن است در طول روز به آن وارد گردد به خوبی محافظت می نماید. طراحی این کاور اگر چه ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما برند رینیکا در ساخت آن ظرافت خاصی به خرج داده به گونه ای که تمام برش ها دقیق است و کاربران بدون احتیاج به خارج کردن کاور می توانند کیس بادز را شارژ نمایند.

کاور اگشل مدل transparent nasa برای گلکسی بادز پرو/ بادز پرو 2/ بادز لایو

کاور اگشل مدل transparent nasa که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، طراحی بسیار مجذوب نماینده و جوان پسندانه ای دارد و از این رو توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. وزن کاور محافظ حدود 30 گرم است و از جنس پلاستیک نرم و TPU ساخته شده تا در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها از خود مقاومت بسیار خوبی نشان دهد. این محصول بسیار انعطاف پذیر است و در فراوری آن از تکنولوژی نو میکرو دات استفاده شده که باعث عدم چسبیدن گارد به کیس گلکسی بادز می گردد. ساختار این محصول از نوع شفاف است، اما به هیچ عنوان لکه های چربی و اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید و از این نظر حائز اهمیت است. این محصول قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را نیز دارد و درگاه پورت شارژ آن نیز بسیار دقیق برش داده شده تا برای شارژ کردن کیس احتیاج به خارج کردن گارد محافظ نباشد.

کاور مدل SILICONE مناسب برای گلکسی بادز/ بادز 2/ بادز 2 پرو / بادز لایو

کاور سیلیکونی مدل SILICONE، یک محصول بسیار باکیفیت و بادوام است که خیال شما را از بابت محافظت همه جانبه از کیس گلکسی بادز راحت می نماید. این کاور محافظ از جنس سیلیکون نرم فراوری شده که بسیار سبک و انعطاف پذیر است و در دست گرفتن آن حس بسیار خوشایندی را به شما القا می نماید. بعلاوه انعطاف پذیری این محصول موجب شده تا کاربران دغدغه ای از بابت در آوردن و دوباره نصب کردن آن روی کیس گلکسی بادز نداشته باشند. به لطف طراحی استاندارد این کاور محافظ، محل قرارگیری پورت شارژ و دکمه های کیس به صورت بسیار دقیقی برش خورده و کاربران برای کار با این امکانات، هیچ محدودیتی ندارند. این محصول از جنس پلاستیک نرم، TPU، سیلیکون و فلز فراوری شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی دارد و از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید. لبه های این کاور بالاتر از ابعاد کیس طراحی شده که موجب می گردد هنگامی که کیس را روی زمین یا یک سطح صاف قرار می دهید، با سطح زمین تماس نداشته باشد.

کاور آها استایل کد WG84 مناسب برای گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز لایو

کاورهای محافظ شفاف میان کاربران از محبوبیت بسیار خوبی برخوردارند و کاور آها استایل کد WG84، یکی از برترین آن هاست. این کاور محافظ که از جنس پلاستیک TPU باکیفیت فراوری شده، علی رغم مقاومت بالایی که ارائه می دهد، وزن بسیار سبکی دارد؛ بنابراین خیلی زود حضور آن را بر روی بدنه کیس گلکسی بادز خود فراموش می کنید. طراحی این محصول به صورت دو تکه است که شامل کاور کوچک برای درب کیس و کاور بزرگ تر برای بدنه کیس شارژ می گردد. ضخامت این محصول بسیار کم است و کیس شارژ را به خوبی از همه جهات دربر می گیرد. کاور آها استایل کد WG84 همراه با دو عدد چسب درون جعبه به کاربران تقدیم می گردد تا مانع از لغزش کیس داخل کاور گردد. بعلاوه در انتهای کاور این کاور شیاری تعبیه شده که امکان شارژ را بدون بیرون آوردن از کاور فراهم می نماید. این کاور محافظ به یک حلقه اتصال مجهز است که آن را می توانید به لباس و یا کیف خود متصل کنید. این محصول از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید.

کاور اسپیگن مدل Rugged Armor مناسب برای گلکسی بادز سامسونگ

اگر در پی یک کاور محافظ جان سخت و باکیفیت هستید، می توانید کاور اسپیگن مدل Rugged Armor را انتخاب کنید. این گارد طراحی منحصربه فرد و مجذوب نمایندهی دارد که می تواند از کیس هدفون بی سیم شما در برابر انواع و اقسام ضربات و صدمات ناشی از سقوط، خط وخش و مواردی از این دست مراقبت کند. این قاب 60 گرم وزن دارد و اگر به گوشی شما اضافه گردد قطعاً تفاوت آن را در مقایسه با حالت عادی حس خواهید کرد. در طراحی این محصول، از طراحی خودرو با فیبر کربن الهام گرفته شده و ضخامت بسیار کمی نیز دارد. بدنه مات این محصول موجب می گردد تا کاربران نگرانی از بابت لکه های چربی و اثر انگشت نداشته باشند. این محصول از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید و محل قرارگیری پورت شارژ و دکمه های کیس به صورت بسیار دقیقی برش خورده است. پلی کربنات و پلاستیک TPU، دو متریال استفاده شده در ساخت این محصول بادوام هستند.

کاور رینیکا قاب مدل Starbucks برای گلکسی بادز/ بادز 2/ بادز 2 پرو / بادز لایو

از دیگر کاورهای محافظ خاص و مجذوب نماینده گلکسی بادزهای سامسونگ می توان به کاور رینیکا قاب مدل Starbucks اشاره نمود. این محصول که برای همه بادزهای سامسونگ قابل استفاده است، از جنس سیلیکون بسیار با کیفیت و پلاستیک نرم فراوری شده که دوام بسیار بالایی دارد و در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان دچار مشکلاتی نظیر رنگ پریدگی و ساییدگی نخواهد شد. این محصول وزن بسیار سبکی دارد و در عین حال نیز از کیس گلکسی بادز شما به برترین شکل ممکن محافظت می نماید. ساختار مات این محصول مانع از ماندن اثرات انگشت و لکه های چربی روی کیس می گردد. برش های درگاه شارژ و دکمه ها در این کیس به خوبی انجام شده تا برای استفاده کاربران محدودیتی وجود نداشته باشد.

کاور الاگو مدل HANG مناسب برای کیس گلکسی بادز سامسونگ

فهرست برترین و مجذوب نماینده ترین کاورهای محافظ گلکسی بادزهای سامسونگ را با معرفی و آنالیز کاور الاگو مدل HANG که برای گلکسی بادز طراحی شده، به انتها می رسانیم. این محصول از جنس سیلیکون بسیار باکیفیت فراوری شده که به عنوان ضربه گیر در برابر خط وخش ها و ضربات احتمالی عمل می نماید و مانع از آسیب رسیدن به کیس گلکسی بادز می گردد. وزن این کاور محافظ 27 گرم است و با قرار دادن آن روی کیس، سنگینی آن را احساس نخواهید کرد. این محصول از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط و قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید و بخش درونی آن برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کیس، با پوشش مایکروفایبر پوشانده شده است. بعلاوه ساختار این کاور محافظ از نوع مات بوده و لکه های اثر انگشت و چربی را به خود جذب می نماید.

سخن انتهای

در این مطلب به معرفی و آنالیز 15 کاور محافظ خاص و مجذوب نماینده برای گلکسی بادزهای سامسونگ پرداختیم. از همه نوع کاور های محافظ، یک یا دو مدل را در این فهرست گنجانده ایم تا بدین ترتیب دستتان هنگام انتخاب باز باشد. اگر تجربه استفاده از این محصولات را دارید، حتما آن را با ما و سایر کاربران خبرنگاران در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1898

به "15 کاور برتر گلکسی بادز سامسونگ؛ خاص ترین گزینه ها برای انتخاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 کاور برتر گلکسی بادز سامسونگ؛ خاص ترین گزینه ها برای انتخاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید