گردشگری مجازی در کردستان در نوروز 99

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: با توجه به لغو سفر گردشگران با ورود ویروس کرونا، هم وطنان می توانند جاذبه های استان را در فضای مجازی ببینند.

گردشگری مجازی در کردستان در نوروز 99

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اسماعیل مریوانی گفت: این استان زیرساخت های لازم را برای دسترسی آسان تر مردم و آشنایی بیشتر به جاذبه های گردشگری فراهم نموده است به این منظور علاقه مندان برای بازدید مجازی می توانند به سایت tkurd.ir و اینستاگرام kordistan-cthh مراجعه نمایند.

او اضافه کرد: در بستر فضای مجازی کوشش نموده ایم مناطق و جاذبه های گردشگری تمام استان را در قالب کلیپ، تیزر و تایم لپس به نمایش گذاشته و هم وطنان اطلاعات موردنیاز خود درباره جاذبه های تاریخی و گردشگری استان را به شکل فیلم، تصویر و مطالب نوشتاری دریافت نمایند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: در سایت tkurd.ir تمامی 10 شهرستان به تفکیک، همراه با نقشه، عکس، فیلم و متن معرفی شده و علاوه بر معرفی شهرستان ها، تورهای مجازی، اطلاعات مکانی، صنایع دستی، نقشه کامل استان، گالری تصاویر و ... بار گزاری شده و قابل دسترسی برای بازدیدنمایندگان است.

او اعلام کرد: از مهم ترین جاذبه های استان در قالب تور مجازی می توان به عمارت خسروآباد، عمارت مشیردیوان، دریاچه زریبار، عمارت و باغ وکیل، منطقه گردشگری صلوات آباد، پل تاریخی قشلاق، مجموعه پارک جنگلی آبیدر، مسجد جامع، موزه مردم شناسی خانه کرد و ... اشاره نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 558

به "گردشگری مجازی در کردستان در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری مجازی در کردستان در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید