کاهش 20 درصدی فراوری آیفون 13

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، فراوری گوشی های هوشمند آیفون 13، پرچمدار اپل در ماه های سپتامبر و اکتبر 20 درصد کمتر از برنامه های از پیش مشخص شده اش بوده است.

کاهش 20 درصدی فراوری آیفون 13

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، روزنامه نیهون کیزای (نیکی) امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع مطلع گزارش داد که فراوری گوشی های هوشمند آیفون 13، پرچمدار اپل در ماه های سپتامبر و اکتبر 20 درصد کمتر از برنامه های از پیش مشخص شده اش بوده است.

فصل آخر سال یکی از شلوغ ترین فصل های این شرکت است، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان در پی خرید محصولات اپل به عنوان هدیه، هفته ها قبل از کریسمس هستند.

با این حال، پس از عرضه آیفون 13 و آیپدهای تازه در ماه سپتامبر، یک تهدید بزرگ متوجه اپل است زیرا کوشش می نماید تا با کمبود جهانی تراشه و اختلالات زنجیره تامین مقابله کند.

تیم کوک، مدیر اجرایی شرکت اپل، در ماه اکتبر به رویترز گفته بود که تاثیر چالش های زنجیره تامین در سه ماهه فروش تعطیلات بدتر از سه ماهه قبل خواهد بود.

در ماه اکتبر، برای اولین بار در بیش از یک دهه، مونتاژ آیفون و آیپد به علت محدودیت های زنجیره تامین برای چند روز متوقف شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1616

به "کاهش 20 درصدی فراوری آیفون 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 20 درصدی فراوری آیفون 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید