کافه دیاموند تهران ، کافه ای محبوب در قلب مرکز

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، البته این روز ها کافه ها کاربری متنوع تری پیدا نموده اند و به برگزاری مراسم و جشن ها رویداد ها هم می پردازند. تنوع کافه ها در کلان شهر ها بسیار زیاد است و تهران نیز از این قاعده مستثنا نیست. افراد معمولاً کافه ای را در نزدیکی محل زندگی یا محل کارشان انتخاب می نمایند و همان کافه می گردد پاتوقی برای دور همی با دوستان. اما کافه های دیگری هم هستند که محبوب ترند و مشتریان شان، محدودیت مکانی را کنار می گذارند. کافه دیاموند تهران یکی از همین کافه هاست که در مرکز مرکز واقع شده. امروز می خواهیم سری به این کافه مجذوب کننده بزنیم و ببینیم در خصوص آن چه می گویند. با خبرنگاران همراه باشید.

کافه دیاموند تهران ، کافه ای محبوب در قلب مرکز

معرفی کافهدیاموند تهران

کافه دیاموند تهران

در خیابان استاد نجات اللهی (ویلای سابق) ساختمان بزرگی با معماری کلاسیک وجود دارد که تا مدت ها یک عکاسخانه قدیمی بود. اما حالا به همت چند جوان خوش ذوق به یکی از پر هوادار ترین کافه های تهران تبدیل شده است. این کافه در یک ساختمان قدیمی با همین نام قرار گرفته که جزو آثار میراث فرهنگی محسوب می گردد و هنوز بافت قدیمی خود را حفظ نموده است. این کافه دارای ساختمانی دو طبقه و یک حیاط بزرگ است که مشتریان می توانند به دلخواه از هر کدام از فضا ها استفاده نمایند. در طراحی فضا سعی شده تا معماری سنتی و مدرن با هم تلفیق گردد و در عین طراحی داخلی مدرن، روح کلاسیک فضا حفظ گردد. نورپردازی کافه نیز حرفه ای است و سه مدل نورپردازی در آن به کار رفته است.

برای دریافت راهنمای سفر به تهرانکلیک کنید.

فضای باز کافه دیاموند تهران

فضای باز کافه دیاموند تهران

اگر در پی کافه ای با فضایی دلباز و دنج می گشت، کافه دیاموند می تواند یکی از برترین انتخاب های شما باشد. در حیاط میز و جایگاه هایی با طرح ها و رنگ های متنوع قرار گرفته است که برخی از آن ها شما را در زیر سایه بان های سفید رنگ پناه می دهند. درختچه هایی هم در حیاط وجود دارد تا حس سرسبزی و سرزندگی را در حیاط زنده نگه دارد. سیگار کشیدن هم در حیاط و هم در طبقه دوم آزاد است و می توانید با خیال راحت ذهنتان را از اضطراب ها و گرفتاری ها آزاد کنید.

فضای باز کافه

نوشیدنیهای کافه دیاموند تهران

نوشیدنی های کافه دیاموند تهران

کافه دیاموند، منوی چندان شلوغی ندارد و حسابی مفید و مختصر است. نه به این معنی که تنوع زیادی ندارد، بلکه به این منظور که شما را گیج نخواهد کرد. اگر از هواداران قهوه هستید، حتماً اینجا را امتحان کنید. قهوه های کافه دیاموند، صد در صد عربیکا هستند و شما می توانید طعم اصیل قهوه را در این کافه بچشید. لاته، موکا و آمریکانو هم از جمله نوشیدنی های خوب این کافه هستند که می توانید آن ها را در کنار کیک ها و وافل های خوشمزه کافه دیاموند امتحان کنید.

نوشیدنی های کافه دیاموند

اگر هم از هواداران نوشیدنی های سرد و شیک هستید، انتخاب های هیجان انگیزی برای شما وجود دارد. میوه ها و محصولات اولیه مورد استفاده در این کافه همگی تازه و رسیده هستند و طعم نوشیدنی های آن را بی نظیر نموده اند. از جمله نوشیدنی های خاص میوه ای در این کافه می توان به رامبوتان اشاره نمود که از میوه های گرمسیری است. البته نا گفته نماند که در کنار کیفیت بسیار بالای مواد اولیه، حضور باریستاهای حرفه ای و هنرمند هم دلیل طعم بسیار عالی نوشیدنی های کافه دیاموند است.

کافه دیاموند

منوی غذایی در کافه دیاموند تهران

صبحانه کافه دیاموند

شاید دوست داشته باشید تا در حین گپ زدن با دوستان چیزی بخورید یا اینکه برای صرف یک وعده غذایی به کافه بروید. در این زمینه هم کافه دیاموند میزبان خوبی برای شما خواهد بود. ما به و یژه منوی صبحانه اینجا را به شما توصیه می کنیم. املت ها و صبحانه انگلیسی کافه دیاموند برای آغاز یک صبح فوق العاده و پر انرژی، انتخاب مناسبی است. در کنار طعم و کیفیت کم نظیر، توجه به زیبایی ظاهری غذا در تمامی سفارشات کافه دیاموند دیده می گردد. این نکته بیش از هر چیز نشان دهنده این است که پرسنل اینجا به خوبی به اهمیت غذا و سلیقه مشتریانشان پی برده اند. توصیه دیگر ما به شما امتحان کردن پاستا ها در کافه دیاموند است. به خصوص پاستا آلفردو که از خوردنش پشیمان نخواهید شد.

پاستا آلفردو

آدرس کافه دیاموند تهران

کافه دیاموند

برای دسترسی به کافه دیاموند به آدرس زیر مراجعه کنید:

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ویلا (استاد نجات اللهی)، خیابان فلاح پور، پلاک 33

کافه دیاموند یک فضای عالی برای قرارهای گروهی و محبت آمیز است. اگر اهل بازی در کافه هستید هم بازی هایِ گروهیِ خوبی برای شما در نظر گرفته شده است.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1758

به "کافه دیاموند تهران ، کافه ای محبوب در قلب مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه دیاموند تهران ، کافه ای محبوب در قلب مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید