نمایش مستند زندگی و فیلم های کن لوچ در نقاط مختلف دنیا

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، مستندی از کمپانی بریتانیایی داگ ووف مختص مستندسازی، در جشنواره فیلم بین المللی تورنتو که از 8 تا 18 سپتامبر برگزار می گردد خریداران خود را یافت.

نمایش مستند زندگی و فیلم های کن لوچ در نقاط مختلف دنیا

امتیاز پخش این مستند زندگینامه ای ساخته لوییز آزموند با عنوان زندگی و فیلم های کن لوچ درجشنواره فیلم تورنتو به نمایندگان مختلف فروخته شد و استرالیا و نیوزیلند، پرتغال، ترکیه و هنگ کنگ از جمله مناطقی بودند که امتیاز این فیلم را برای اکران آن خریدند.

این فیلم را همکار طولانی مدت کن لوچ یعنی ربکا اوبراین تهیه نموده و در آن به آنالیز 50 سال کار حرفه ای این کارگردان صاحب نام پرداخته است.

در این فیلم کیلیان مورفی، آلن پارکر، گابریل بایرن، نیل دا، ال لورتی و ربکا اوبراین درباره این کارگردان صحبت نموده اند.

این مستند 91 دقیقه ای زندگی کارگردانی را تصویر نموده که بهار سال جاری با جدیدترین فیلمش من، دانیل بلیک جایزه نخل طلای کن را به افتخارات قبلی خود اضافه کرد.

علاوه بر این امتیاز مستندی از طراح مد ویوین وستوود نیز ساخته لورنا تاکر با عنوان ویوین وستوود: زندگی را بگیر به آلمان، استرالیا و سوییس و ژاپن فروخته شد. کمپانی داگ ووف در حال مذاکره با خریدارانی از آمریکا، استرالیا و نیوزیلند برای این فیلم مستند است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 534

به "نمایش مستند زندگی و فیلم های کن لوچ در نقاط مختلف دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش مستند زندگی و فیلم های کن لوچ در نقاط مختلف دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید