مهدی طارمی دروازه بان حریف را اخراج کرد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، در ادامه هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های پرتغال آدینه شب تیم فوتبال پورتو در استادیوم دراگائو میزبان براگا بود که در نهایت پیروز شد میهمان خود را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

مهدی طارمی دروازه بان حریف را اخراج کرد

برای پورتو در این بازی خانگی اوانیلسون (32)، استفن اوستاکویو (34)، پپه (63) و وندرسون گالنو (6+90) پیروز به گلزنی شدند و تنها گل تیم براگا نیز با گل به خودی پپه در دقیقه 55 به ثبت رسید. طارمی در این بازی 90 در ترکیب تیم پورتو حضور داشت و ضمن دادن پاس گل سوم این تیم، روی گل های اول و دوم تیمش نیز تأثیرگذار بود.

این نتیجه در حالی رقم خورد که ماتئوس دروازه بان براگا در دقیقه 84 با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. این دروازه بان برزیلی به علت خطا روی مهدی طارمی در بیرون از محوطه جریمه با کارت قرمز داور روبرو شد.

با پیروزی پرگل مقابل براگا تیم پورتو 19 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال تثبیت کرد. تیم براگا نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 15+ در رده دوم جدول ایستاد. تفاضل گل پورتو با پیروزی پرگل آدینه شب به 14+ رسید. در جدول رده بندی این مسابقات بنفیکا با 21 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین است.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1795

به "مهدی طارمی دروازه بان حریف را اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی دروازه بان حریف را اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید