مقاله: 15 دلیل عالی بودن زندگی در تورنتو

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، اگر به ورزش ملی کانادا علاقه داشته باشید، تورنتو جای مناسبی برای هواداران هاکی است. سالن افتخارات هاکی، خانه ابدی جام استنلی می­باشد. هفت لیگ ورزشی اصلی نماینده این شهر هستند که در بین آنها نام لیگ ملی هاکی و لیگ هاکی بانوان کانادایی هم دیده می­شود. بهترین تیم هاکی شهر، تورنتو میپل لیوز است که یکی از شش کلوب اصلی لیگ ملی هاکی می­باشد و تا کنون پیروز شده 13 مرتبه عنوان قهرمانی جام استنلی را دریافت کند.

مقاله: 15 دلیل عالی بودن زندگی در تورنتو

تنها با 399.000 دلار می­توانید در مرکز تورنتو یک خانه بازسازی شده خریداری کنید! در این خانه ­ها سه اتاق خواب، یک سرویس بهداشتی، آشپزخانه کوچک و دنج به همراه اتاق نشیمنی وسیع وجود دارد. آشپزخانه مجهز به یخچال، اجاق گاز، لباسشویی و خشک کن می­باشد. فضای زیادی در خانه وجود دارد و می­توانید راحت اتومبیل خود را در پارکینگ زیرزمینی پارک کنید. همه پنجره ­ها، سرویس بهداشتی و آشپزخانه سال جاری بازسازی شده اند.

تورنتو یکی از برترین مراکز مالی در سراسر دنیا است. از بین 10 شرکت برتر حوزه IT که به سرعت درحال رشد هستند، هشت شرکت در کانادا واقع شده اند. نرخ اشتغال جوانان در این شهر بالاست. در سال 2014 تورنتو در لیست شاخص جوانی شهر از نظر مالی، رتبه سوم را دریافت کرد. این شهر همچنین در زمینه نوآوری­هایی مانند وسایل نقلیه الکتریکی و کم مصرف پیشرو می­باشد و دومین شهر دنیا است که بیشترین شرکت­های بیوتکنولوژی را دربر می­گیرد.

منبع مقاله: 15 دلیل عالی بودن زندگی در تورنتو

انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1117

به "مقاله: 15 دلیل عالی بودن زندگی در تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 15 دلیل عالی بودن زندگی در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید