مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، پزشکی قانونی در گزارش معاینه جسد گفته است که محمدامین با هفت ضربه چاقو به قتل رسیده است که یکی از ضربه ها به قلب او اصابت نموده بود.

مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، دوم آبان ماه سال جاری، وقتی پدر و مادر محمدامین 13 ساله تبریزی از خواب بیدار شدند فکرش را هم نمی کردند پسرشان به قتل رسیده باشد.

درست از همان روز آدینه، که خانواده محمد امین می خواستند برای صرف صبحانه به خانه مادرعظیم او بفرایند؛ ناپدید شدن ناگهانی محمد امین نه تنها برنامه روز آدینه خانواده را بر هم زد، بلکه از آن روز تا حالا آرامش و خواب و خوراک را از پدر و مادر محمدامین گرفت. حالا غمی عظیم روی شانه های آن ها سنگینی می نماید که شاید تا آخر عمر همراهشان باشد.

مادرمحمد امین بی تاب و بیقرار است. حرف هایش را با گریه و گلایه آغاز می نماید. سکوت می کنم تا حرف بزند و آرام گردد. داغی که بر دل دارد با چند دقیقه حرف زدن کم نمی گردد، اما کمی که از بیقراری اش کم می گردد در خصوص روز حادثه می گوید: آن روز آدینه، می خواستیم به خانه مادرم برویم. تازه از خواب بیدار شدیم و داشتیم کم کم آماده می شدیم که متوجه شدم محمد امین سرجایش نیست. اول فکر کردم شاید برای خرید نان بیرون از خانه رفته باشد. هر چند سابقه نداشت بدون ما از خانه خارج گردد، اما این تنها احتمالی بود که در آن لحظه دادم. فکر می کردم شاید دیده که گاهی اوقات صبح آدینه برای خرید نان می روم و حالا خواسته یک بار هم او نان بخرد. با پدر اوآماده شدیم و سریع از خانه بیرون رفتیم که دنبال پسرم بگردیم. نانوایی نزدیک نبود و حتما باید با ماشین می رفت. خیابان های اطراف را گشتیم. خبری از محمدامین نبود. سریع خودمان را به کلانتری رساندیم و موضوع گم شدن پسرمان را اطلاع دادیم. به ما گفتند که عکس و شناسنامه محمدامین را به کلانتری ببریم. برای همین دوباره به خانه برگشتیم. همسرم از همسایه خواست که دوربین ساختمان را چک کند. آخرین تصویر ضبط شده از محمدامین نشان می داد که او ساعت نه و بیست دقیقه صبح از خانه خارج شده بود.

منبع مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1485

به "مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید