مقاله: سیگار برگ کوبایی، نماد این کشور

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، در سال 1869، ویسنته مارتینز ایبور، فراوری نماینده سیگار برگ اسپانیایی، برای فرار از آشفتگی جنگ های ده ساله، تشکیلات خود را از مرکز فراوری سیگار برگ در هاوانا، کوبا به کی وست، فلوریدا منتقل کرد. فراورینمایندگان دیگر هم همین کار را انجام دادند و کی وست به یک مرکز مهم فراوری سیگار تبدیل شد. در سال 1885، ایبور دوباره نقل مکان کرد و زمینی در نزدیکی شهر کوچک تامپا در فلوریدا خریداری کرد و بزرگترین کارخانه فراوری سیگار در آن موقع را در شهر تجاری نو ایبور سیتی (Ybor City) احداث کرد. هزاران کوبایی و اسپانیایی از کی وست، کوبا و نیویورک به این منطقه آمدند و از آن موقع به بعد سالانه صدها میلیون سیگار برگ فراوری شد. فراوری محلی در سال 1929 به اوج خود رسید، زمانی که کارگران در شهر ایبور و غرب تامپا بیش از 500،000،000 سیگار برگ هاوانا را فراوری کردند، به همین سبب، به این شهر لقب مرکز سیگار برگ دنیا را دادند.

مقاله: سیگار برگ کوبایی، نماد این کشور

سیگار های برگ همواره یک میزان و یک شکل نیستند، سیگارهای برگی که اشکال خاص و منحصر به فردی دارند را فیگورادو می نامند. سیگار های برگ فیگورادو در مقایسه با دیگر انواع سیگار برگ، معمولا رنج قیمتی بسیار بالاتری دارند. در اوایل قرن نوزدهم میلادی سیگار فیگورادو توانست محبوبیت بسیاری را کسب نماید اما در دهه­های 30 رفته­رفته مصرف نمایندگان به سیگارهای دیگر جذب شدند. در سال های اخیر، فراوری سیگار برگ فیگورادو دوباره رونق گرفته است به طوریکه برند کوبایی کوابا تنها سیگارهای برگ فیگورادو را فراوری می نماید.

سیگارهای سیگاریلو نوعی دیگری از سیگار برگ هستند که با ماشین های مخصوصی رول می شوند، این نوع سیگار از سیگار های برگ مرسوم کوچک تر است. سیگار برگ سیگاریلو معمولا بدون فیلتر فراوری می شوند یا در انتهای آن­ها تکه های چوب یا پلاستیک قرار می دهند. سیگار برگ در مقادیر مختلفی فروخته می شود: تکی، دو بسته، سه بسته و پنج بسته. سیگاریلو ها برخلاف فیگورادو، از نوع سیگار های برگ بسیار مقرون به صرفه قیمت هستند.

منبع مقاله: سیگار برگ کوبایی، نماد این کشور

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1462

به "مقاله: سیگار برگ کوبایی، نماد این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سیگار برگ کوبایی، نماد این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید