قطار سریع السیر پرستاره ترین فیلم سال جاری هالیوود است

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، کلی مک کورمیک، تهیه کننده فیلم قطار سریع السیر (Bullet Train)، شرح می دهد که چرا افراد زیادی می خواستند در این فیلم اکشن پر ستاره حضور داشته باشند.

قطار سریع السیر پرستاره ترین فیلم سال جاری هالیوود است

قطار سریع السیر در حال حاضر یکی از فیلم های محبوب هالیوود است. فیلم جدید دیوید لیچ با درخشش برد پیت، حول یک قطار سریع السیر پر از آدم کش می چرخد که تماما به یک توطئه شیطانی مرتبط است. بلوند اتمی (Atomic Blonde)، ددپول 2 (Deadpool 2) و سریع و خشمگین تقدیم می نماید: هابز و شاو (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw) از دیگر ساخته های لیچ هستند.

  • برد پیت و آدام سندلر از سینما و نتفلیکس و بازیگری می گویند
  • برد پیت در نقش یک آدمکش حرفه ای به سینما باز می گردد
  • 7 بازی برتر برد پیت؛ ستاره ای بدرخشید

در این فیلم بازیگرانی چون ساندرا بولوک، لیدی گاگا، آرون تیلور-جانسون، برایان تایری هنری، زازی بیتز، جوی کینگ، مایکل شانون، لوگان لرمان، ماسی اوکا و اندرو کوجی هم حضور دارند. استیون وینتراوب سردبیر وب سایت کولایدر به تازگی با کلی مک کورمیک تهیه نماینده قطار سریع السیر، درباره فیلم جدیدش هیچکس (nobody) مصاحبه و مک کورمیک بیان نموده که حدود دو هفته از فیلم برداری و چندماه از پس فراوری فیلم باقی مانده است.

وقتی وینتراوب از مک کورمیک سؤال کرد که چرا همه می خواهند به نحوی در این فیلم حضور داشته باشند، ذکر کرد این طور به نظر می رسد که این پروژه برای بازیگرانی که می خواهند با لیچ و پیت کار نمایند بسیار جذاب و سرگرم نماینده است. مک کورمیک گفت: من فکر می کنم ترکیب بازیگران موجود در این فیلم، که به نوعی موضوع آن بزهکاری شیرین کارانه است، برای هواداران و همچنین بازیگران بسیار هیجان انگیز است. نمی توانم بیش از این درباره فیلم و اتفاقات آن صحبت کنم. هر روز یک شورش مطلق است.

مک کورمیک همچنین شرح داد که عملکرد لیچ در قطار سریع السیر با کارهای گذشته او متفاوت است. او گفت: یکی از موارد جالب در این فیلم، فضای محدود است. به طوری که غالبا اتفاقات فیلم در قطار رخ می دهد. خوب، چطور… چه خلاقیتی وجود دارد؟ ابتکار کار کجاست؟ با توجه به آن، چه چیز فیلم تازگی دارد؟ این یک چالش بسیار جالب برای دیوید و همچنین تیم اکشن به سرپرستی گرگ رمنتر بوده است.

همچنین بعضی از افراد ممکن است ندانند که لیچ قبل از این که یک کارگردان محبوب باشد، زوج نمایشی برد پیت بوده است.

مک کورمیک درباره چگونگی فعالیت و اینکه اکنون لیچ در حال کارگردانی برد پیت در یک فیلم اکشن است و نحوه بازیگری این بازیگر برای این نقش صحبت کرد و گفت: اکنون برای تصور موفقیت آن ها با هم در این فیلم، می توانید از روابط قبلی اشان سرنخ هایی بگیرید، اما شرایط کاملا با قبل متفاوت است، زیرا این موقعیت تا حدودی فرق دارد. به نظر من آن ها همکاران خارق العاده ای هستند و سروصدای زیادی به پا خواهند کرد. برد بازیگر سخاوتمند و انسان خوبی است. به نظر من، این فیلم اجرایی از برد است که ما قبلا هرگز مانندش را توسط او ندیده ایم. سرگرم نماینده، جالب و ابلهانه و فکر می کنم خودش هم لذت می برد و سرگرم می گردد. ما هم همین طور… او آموزش زیادی دید و فکر می کنم بخشی از آن به این دلیل است که او برای کسی کار می نماید که قبلا مشت هایش را به سمتش می گرفت، بنابراین او چیزهای زیادی برای اثبات کردن دارد. ما حتی در اوایل شیوع کووید-19 و قبل از فیلم برداری، به خانه او می رفتیم، ماسک می زدیم، تست های خود را می گرفتیم و صحنه های جنگی او را درمی آوردیم. این طور بود که زمان زیادی از وقت او به این پروژه اختصاص داده شد. من تعجب نمی کنم اگر قطار سریع السیر نه تنها به واسطه گروه بازیگرانی که دارد بلکه به واسطه ساخته شدن توسط لیچ، به فیلمی بزرگ، اکشن و پرفروش تبدیل گردد که مردم را به سمت سینما سوق می دهد.

منبع: Collider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1156

به "قطار سریع السیر پرستاره ترین فیلم سال جاری هالیوود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار سریع السیر پرستاره ترین فیلم سال جاری هالیوود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید