قابلیت تازه اینستاگرام که شگفت زده تان می نماید

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، دیجیاتو نوشت: اینستاگرام می خواهد با قابلیت Repost، امکان انتشار و اشتراک گذاری مجدد پست های دیگران را در صفحه کاربران فراهم کند که عملکردی شبیه ری توییت در توییتر دارد.

قابلیت تازه اینستاگرام که شگفت زده تان می نماید

شبکه اجتماعی متعلق به متا میخواهد تا به زودی آزمایش این ویژگی را با تعداد محدودی از کاربران شروع کند. سخنگوی متا با ارسال ایمیلی به TechCrunch گفت:

ما در حال آنالیز قابلیت اشتراک گذاری مجدد پست ها در فید هستیم - مشابه روشی که می توانید در استوری ها اشتراک گذاری مجدد را انجام دهید - تا کاربران بتوانند چیزی را که با روحیات آن ها سازگاری دارد به اشتراک بگذارند و به این ترتیب سازندگان اصلی نیز برای کارشان اعتبار دریافت نمایند. قصد داریم تا به زودی این قابلیت را با تعداد کمی از افراد آزمایش کنیم.

تصویری از قابلیت تازه اینستاگرام

ویژگی تازه اینستاگرام، اولین بار به وسیله مت ناوارا متخصص شبکه های اجتماعی مشاهده شده بود که بعلاوه تصویری از آن را به اشتراک گذاشته بود که در آن شاهد اضافه شدن برگه Reposts در پروفایل کاربری هستیم.

کاربران Repost نموده اند یا مجددا به اشتراک گذاشته اند.

در حال حاضر، اینستاگرام راهی برای ارسال مجدد پست کاربران دیگران فراهم ننموده، اما بعضی اپلیکیشن های شخص ثالث امکان اشتراک گذاری مجدد پست ها را فراهم می نماید. هرچند در حال حاضر می تواند پست شخصی را در استوری خود به اشتراک بگذارید، اما این قابلیت تازه به شما این امکان را می دهد که پست را در فید خود به اشتراک بگذارید.

متا احتمالا می داند که بسیاری از کاربران در حال حاضر از قابلیت اشتراک گذاری پست ها در استوری استفاده می نمایند یا آن ها را به وسیله پیغام رسان داخلی اپلیکیشن برای دیگران ارسال می نمایند و اکنون در کوشش است تا راه بهتری برای کاربران فراهم کند تا پست های دیگران را به اشتراک بگذارند.

مانند هر ویژگی آزمایشی دیگری، معین نیست که اینستاگرام چه زمانی می خواهید قابلیت ارسال مجدد پست ها را در دسترس کاربران خود قرار دهد. احتمالا زمانی که این ویژگی وارد مرحله آزمایشی خود گردد، اطلاعات بیشتری در خصوص آن در دسترس قرار بگیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1784

به "قابلیت تازه اینستاگرام که شگفت زده تان می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت تازه اینستاگرام که شگفت زده تان می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید