(فیلم) تست مقاومت گوشی تاشو هواوی Mate X2

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، کمپانی هواوی، غول فناوری چینی، اخیراً گوشی هوشمند تاشو Mate X2 را که جانشین اولین نسل تاشو Mate X است که در سال 2019 عرضه شد، را راهی بازار کرد. گوشی تاشوی جدید Mate X2 هواوی اکنون تحت آزمایش دوام JerryRigEverything قرار گرفته است تا میزان مقاومت آن را که در واقع یکی از معضل های اصلی گوشی های تاشو به شمار می رود را در معرض نمایش عموم قرار دهد. حالا نتایج این تست مقاومت، به صورت یک فیلم از سوی شرکت هواوی منتشر شده است که حکایت از عملکرد عالی این گوشی تاشو در تست مورد نظر دارد.

(فیلم) تست مقاومت گوشی تاشو هواوی Mate X2

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، فیلم منتشر شده از مراحل انجام تست مقاومت Mate X2، نشان می دهد که دستگاه تحت تست های مختلف خراشیدگی، سوختگی و خم شدن قرار می گیرد و از آنجا که تلفن های تاشو به شکننده بودن معروف هستند، شاید برای شما جالب باشد که بدانید Mate X2 به خوبی توانست در برابر بعضی از مراحل سخت و عذاب آور این تست، مقاومت کند.

به گزارش خبرنگاران، در بخش آزمایش مقاومت در برابر خراشیدگی، برای صفحه نمایش بیرونی گوشی، 9 درجه خراشیدگی در نظر گرفته شده است که نتایج نشان می دهد این صفحه نمایش در سطح 6 دچار خراشیدگی عمیق و در سطح 7 دچار خراشیدگی های عمده می گردد. اما این موضوع در خصوص قسمت انعطاف پذیر صفحه نمایش، کاملاً متفاوت است چرا که در درجه 2، این سطح دچار خراشیدگی می گردد و در درجه 3، خراشیدگی های عمیق در آن ایجاد می گردد. به عبارت بهتر حتی ناخن های ما می تواند که خراش های عمده ای بر روی این بخش انعطاف پذیر ایجاد کند.

معمولاً به ندرت می توان دستگاهی را یافت که صفحه نمایش آن از آزمایش سوختگی JerryRigEverythings جان سالم به در برد. شاید در نگاه اول بتوان گفت که گوشی تاشو هواوی Mate X2 تفاوتی چندانی با دیگر گوشی های مطرح ندارد، اما باید تأکید کرد که عملکرد نمایشگر خارجی آن بسیار بهتر از دستگاه های مشابه عمل نموده است هرچند که بخش انعطاف پذیر نمایشگر، به مانند پنل بیرونی نبود.

در نهایت به تست خم کردن دستگاه می رسیم که احتمالاً جذاب ترین بخش برای مشتریان این محصولات باشد چراکه نتایج این تست نشان می دهد که بالاخره Huawei Mate X2 از کیفیت ساخت لازم برخوردار است یا خیر. در این آزمایش، کارشناس مورد نظر فشار زیادی را برای خم کردن این گوشی تاشو اعمال می نماید، اما ضربه قابل توجهی به آن وارد نشد. به گزارش خبرنگاران، شاید تعجب آور به نظر برسد که Huawei Mate X2 حتی نسبت به بعضی از گوشی های پرچمدار مخصوص بازی مانند تلفن گیمینگ Lenovo Legion 2 که تحت فشار به دو قسمت شد، نیز مقاوم تر بود. این گوشی حتی در قسمت تاشوی خود با خاک و ماسه نیز آزمایش شد تا میزان مقاومت در برابر گرد و غبار آن نیز آنالیز گردد که نتیجه حکایت از مقاومت بالای Mate X2 در برابر این عامل خارجی است.

در ادامه فیلم تست مقاومت گوشی جدید تاشو Huawei Mate X2 را ملاحظه خواهید کرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1258

به "(فیلم) تست مقاومت گوشی تاشو هواوی Mate X2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(فیلم) تست مقاومت گوشی تاشو هواوی Mate X2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید