شمشیربازان اسلحه سابر به مرحله حذفی راه یافتند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات شمشیربازی قهرمانی دنیا امروز دوشنبه در مسکو روسیه شروع شد.

شمشیربازان اسلحه سابر به مرحله حذفی راه یافتند

روز نخست این رقابتها به برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه سابر در هر دو بخش مردان و زنان اختصاص داشت. ایران در بخش بانوان این مسابقات نماینده ای ندارد، اما در بخش مردان با ترکیب کامل متشکل از مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در مسابقات شرکت نموده است. این شمشیربازان امروز در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند و با غلبه بر آنها راهی جدول حذفی و 128 نفره شدند.

بر این اساس مجتبی عابدینی با کسب 5 پیروزی برابر نمایندگان سنگاپور، آرژانتین، ترکیه، گرجستان و ونزوئلا و متحمل شدن تنها یک باخت مقابل حریف کویتی از مرحله مقدماتی صعود کرد.

علی پاکدامن نیز در مرحله مقدماتی صاحب 5 پیروزی و تنها یک باخت شد. این شمشیرباز در این مرحله نتیجه دیدار با شمشیرباز مصر را واگذار کرد، اما مقابل حریفان خود از نیجریه، آرژانتین، اوکراین، کانادا و انگلیس به فزونی دست یافت و راهی دور حذفی شد.

محمد رهبری نیز پیروز شد در مرحله مقدماتی صاحب 5 پیروزی گردد. گل های رهبری مقابل شمشیربازان ایرلند، کنگو، مجارستان و کویت به دست آمد. این ملی پوش شمشیرباز اسلحه سابر ایران در مرحله مقدماتی مقابل ورزشکار اسپانیا بازنده شد اما مقتدرانه راهی دور دوم شد.

محمد فتوحی نیز با کسب 3 پیروزی و متحمل شدن سه باخت در مرحله مقدماتی به دور حذفی مسابقات صعود کرد. فتوحی در مرحله مقدماتی حریفانی از هنگ کنگ، لهستان و گرجستان را شکست داد و مقابل حریفان مصری، روسی و آمریکایی خود بازنده شد.

تا ساعتی دیگر، شمشیربازان ملی پوش اسلحه سابر ایران در مرحله حذفی و 128 نفره مسابقات قهرمانی دنیا مقابل حریفان خود صف آرایی می نمایند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی دنیا از امروز در روسیه شروع شده و تا 27 تیرماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 138

به "شمشیربازان اسلحه سابر به مرحله حذفی راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمشیربازان اسلحه سابر به مرحله حذفی راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید