سونی از گوشی میان رده اکسپریا 8 رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، ساعاتی قبل شرکت سونی در ژاپن از جدیدترین گوشی میان رده خود به نام اکسپریا 8 رونمایی کرد. این گوشی از نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 21:9 بهره می برد و از لحاظ طراحی تا حد زیادی مشابه اکسپریا 10 است. البته این بار شاهد استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلس 6 در پنل پشتی و جلویی هستیم. در پنل پشتی این گوشی هم یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی وظیفه عکس برداری را بر عهده دارند.

سونی از گوشی میان رده اکسپریا 8 رونمایی کرد

در پنل جلویی هم یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن FHD+ توجه را جلب می نماید و در بخش فوقانی آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. برخلاف مدل های پرچم اکسپریا، گوشی اکسپریا 8 از پنل LCD بهره می برد. در سمت راست بدنه دکمه پاور واقع شده است که به عنوان حسگر اثر انگشت هم انجام وظیفه می نماید. ابعاد این گوشی 158 در 69 در 8.1 میلی متر است و وزن آن به 170 گرم می رسد.

در داخل بدنه، سونی برای این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 630 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش استفاده نموده است. این گوشی از باتری کوچک 2760 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید. از دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به وجود جک هدفون اشاره کنیم که از تکنولوژی LDAC برای ارائه صدای باکیفیت بهره می برد.

اکسپریا 8 با قیمت 54000 ین (505 دلار) و در رنگ های سفید، مشکی، نارنجی و آبی صرفا در بازار ژاپن عرضه می گردد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 135

به "سونی از گوشی میان رده اکسپریا 8 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی از گوشی میان رده اکسپریا 8 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید