تور دهلی: سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری هند برای فراوری نیمه هادی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، ده میلیارد دلار از این رقم به طراحی و راه اندازی یک زیست بوم ساخت نمایشگر و نیمه هادی اختصاص می یابد و قرار است شرکت هایی که در هند در این زمینه فعالیت می نمایند تا 50 درصد از بودجه مورد احتیاج خود را در قالب یاری اقتصادی از دولت هند دریافت نمایند.

تور دهلی: سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری هند برای فراوری نیمه هادی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

دولت هند در بیانیه ای در این زمینه تصریح نموده: ما از نزدیک با دولت های ایالتی همکاری خواهیم کرد تا خوشه های فناوری پیشرفته همراه با زیرساخت های لازم از نظر زمین، آب و برق با کیفیت بالا، خدمات لجستیک و زیست بوم تحقیقاتی ایجاد گردد. از این طریق راه اندازی حداقل دو کارخانه نیمه هادی سبز و دو کارخانه فراوری نمایشگر و محصولات مرتبط در کشور ممکن می گردد.

حدود 7.5 میلیارد دلار از این رقم هم برای ایجاد زیست بوم ساخت محصولات الکترونیک، سخت افزارهای آی تی، ترویج فعالیت های مرتبط و غیره هزینه می گردد. حدود 13 میلیارد دلار هم مختص راه اندازی زیست بوم فراوری باتری، ماژول های خورشیدی، قطعات خودرو، تجهیزات شبکه ای و غیره خواهد بود.

دولت هند تاکید نموده برنامه تصویب شده، نوآوری را در هند به پیش می برد و ظرفیت های داخلی مورد احتیاج را برای تضمین حاکمیت دیجیتال هند ایجاد می نماید. بعلاوه فرصت های شغلی متنوعی از این طریق برای بهره برداری ساکنان هند در دسترس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1636

به "تور دهلی: سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری هند برای فراوری نیمه هادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری هند برای فراوری نیمه هادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید