زمان میلیونر شدن در بازار خرسی است؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، در حال حاضر رهبر بازار رمزارز، 16900 دلار قیمت خورده است که نشان دهنده عقب نشینی قابل توجهی از سطح حمایت قبلی 20000 دلاری است که بیت کوین در تابستان حفظ کرده بود؛ پرسش اینجا است که اگر بیت کوین به کمتر از 15000 دلار برسد، باید چه واکنشی نشان داد؟

زمان میلیونر شدن در بازار خرسی است؟

به گزارش خبرآنلاین، تا قبل از ورشکستگی FTX، بیت کوین 15500 دلاری بدترین سناریو برای رهبر بازار رمزارز بود؛ اما پس از آن خبر از ورشکستگی FTX آمد و اکنون بیت کوین 6 هزار دلاری بدترین سناریو برای رهبر بازار رمزارز است. این نشان دهنده یک کاهش بزرگ 65 درصدی نسبت به سطوح فعلی است و به ناچار خرس های بیت کوین بیشتری را به همراه خواهد داشت. همچنین منجر به تسلیم انبوه نهایی و خروج سرمایه گذاران یا تسلیم کامل بازار می شود.

بیت کوین دوباره صعودی خواهد شد؟

با این وجود بیت کوین با قیمت 6000 دلار همچنان دو برابر پایین ترین سطح بازار نزولی سال 2018 است؛ کارشناسان بر این باورند که اگر آن را با قیمت 6000 دلار می خرید، در این صورت خود را برای افزایش قیمت هیجان انگیز در ماه های آینده آماده می کنید.

به عنوان مثال، صندوق سرمایه گذاری رمزارز Pantera Capital مستقر در کالیفرنیا قیمت 149,000 دلار را برای بیت کوین تعیین کرده است. طبق این مدل، بیت کوین تا خاتمه سال 2022 به پایین ترین سطح خود خواهد رسید و پس از آن بهبود تدریجی در سال 2023، قبل از شتاب بزرگ در سود تا سال 2024 خواهد داشت. این صندوق سرمایه گذاری پیش بینی می کند که ارز دیجیتال تا سال 2024 به 36000 دلار خواهد رسید و پس از آن به 149000 دلار افزایش پیدا خواهد یافت.

این پیش بینی قیمت 149000 دلاری احتمالاً در بالاترین حد انتظار بیشتر سرمایه گذاران است. اما حتی اگر بیت کوین تنها به 20000 دلار بازشود، سرمایه گذارانی که در محدوده قیمت پایین خریداری می کنند،های باورنکردنی کسب خواهند کرد؛ با این وجود رشد بیت کوین تا 20 هزار دلار نیز کماکان جز احتمالات است.

بازارهای خرسی میلیونرها را خواهند ساخت؟

بازار گاوی (Bull market) و بازار خرسی (Bear market) از جمله واژه هایی هستند که در توصیف شرایط بازار سرمایه به کار می روند. هنگامی که بازار رو به رشد باشد و قیمت سهام روندی صعودی داشته باشد، می گویند بازار گاوی است. این در حالی است که اگر قیمت سهام روندی نزولی داشته و رکود در اوضاع مالی حاکم شده باشد، از عبارت بازار خرسی استفاده می کنند.

یک ضرب المثل رایج در محافل رمزنگاری وجود دارد: بازارهای خرس جایی هستند که میلیونرها ساخته می شوند. در آن زمان است که سرمایه گذاران عادی و روزمره می توانند دارایی های ارز دیجیتال ارزشمند را با قیمت های پایین به دست آورند. خرید بیت کوین به قیمت 6000 دلار و سپس صبر برای افزایش قیمت آن به 149000 دلار نوعی حرکت سرمایه گذاری است که می تواند عده ای را میلیونر کند. با این وجود، این یک استراتژی سرمایه گذاری بسیار خطرناک است، به خصوص با توجه به نوسانات تاریخی ارزهای دیجیتال که در ماه های اخیر رخ داد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1820

به "زمان میلیونر شدن در بازار خرسی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان میلیونر شدن در بازار خرسی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید