روزانه یک میلیون نفر به جمع کاربران خدمات نسل پنجم اضافه می شوند

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، نتایج آنالیز های شرکت اریکسون نشان می دهد هر روز یک میلیون نفر به جمع کاربران خدمات شبکه های نسل پنجم تلفن همراه اضافه می گردد و چین در این زمینه پیشتاز است.

روزانه یک میلیون نفر به جمع کاربران خدمات نسل پنجم اضافه می شوند

برآوردهای اریکسون نشان می دهد تا سرانجام سال 2021 در مجموع 580 میلیون نفر در سراسر دنیا از خدمات مخابراتی نسل پنجم بهره مند می شوند.

پیش بینی می گردد چین تا سرانجام سال 2026 بیش از 1.17 میلیارد نفر کاربر خدمات نسل پنجم داشته باشد و رتبه اول دنیای را از آن خود کند. در سال 2026 تعداد کل کاربران خدمات نسل پنجم از مرز 3.5 میلیارد نفر خواهد گذشت.

سرمایه گذاری سنگین چین بر روی ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه موجب خواهد شد عبور از مرز یک میلیارد کاربر در این زمینه با سرعتی بسیار بیشتر از استقبال از فناوری نسل چهارم تلفن همراه صورت بگیرد.

در حال حاضر بیش از 300 مدل تلفن همراه نسل پنجم در دنیا فراوری شده و تعداد افرادی که در سه ماهه اول سال 2021 گوشی های نسل پنجم داشته اند 70 میلیون نفر رشد نموده است. تعداد کل کاربران خدمات نسل پنجم تلفن همراه در جنوب شرق آسیا تا سرانجام سال 2026 حدود 1.4 میلیارد نفر برآورد می گردد.

از سوی دیگر ضریب نفوذ این خدمات در آمریکای شمالی به 84 درصد و در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به 73 درصد می رسد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1343

به "روزانه یک میلیون نفر به جمع کاربران خدمات نسل پنجم اضافه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه یک میلیون نفر به جمع کاربران خدمات نسل پنجم اضافه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید