رشید مظاهری در سپاهان؟

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، سرمربی و مدیران باشگاه فولاد خوزستان در چند روز گذشته با رشید مظاهری و مدیر برنامه هایش در هتل المپیک وارد مذاکره شدند، اما طرفین به توافقات نهایی دست پیدا نکردند تا به این صورت کار پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان نکونام منتفی شود. دیروز برخی سایت های خبری نوشتند مظاهری درخواست هایی از اهوازی ها داشته که از نظر کادر فنی فولاد در حیطه وظایف بازیکن نبوده و به همین دلیل نکونام قید جذب این بازیکن را زده است.

رشید مظاهری در سپاهان؟

این در حالی است که پیگیری خبرنگار همشهری ورزشی نشان می دهد مسئله اصلی درخصوص مسائل مالی بوده که درنهایت باعث عدم توافق طرفین شده است. مظاهری از مسئولان فولاد خوزستان خواسته بلافاصله بعد از عقد قرارداد، درصدی از قرارداد او پرداخت شود که این موضوع برای فولادی ها امکان پذیر نبوده و این دروازه بان هم بعد از مذاکرات بی نتیجه ای که دوشنبه شب با فولادی ها داشت، محل اردوی این تیم را ترک کرد.

بعد از منتفی شدن حضور مظاهری در فولاد، حالا بحث حضور او در سپاهان دوباره مطرح شده است. محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان روز گذشته با مظاهری تماس گرفت و بیان نمود که خواهان جذب این دروازه بان است. البته سنگ بزرگی مقابل پای مظاهری وجود دارد، چون باشگاه استقلال حاضر نیست به سادگی دروازه بان تیمش را به رقیبی بدهد که یک خطر جدی در راه قهرمانی آبی ها محسوب می شود.

مظاهری مذاکرات خودش را با مسئولان استقلال شروع کرده تا مجیدی و مدیران باشگاه را برای حضور قرضی یا قطعی در سپاهان راضی کند. به هر شکل باید دید انتها سرنوشت مظاهری و استقلال چه خواهد شد و این بازیکن سر از چه تیمی درخواهد آورد. مظاهری تا 23 بهمن فرصت دارد که با تیم های خواهانش مذاکره کند و اگر تا آن تاریخ پیروز به ترک استقلال نشود تا انتها فصل باید در جمع شاگردان مجیدی باقی بماند.

همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1697

به "رشید مظاهری در سپاهان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشید مظاهری در سپاهان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید