خدمات استاندارد در مراکز اقامتی گردشگران زنجان ارائه گردد

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، جمشید انصاری روز یکشنبه در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال استان با اشاره به عدم ارائه بعضی عناوین خدمات تعریف شده از سوی مراکز خدمات گردشگری و هتل ها تأکید کرد: مراقبت جدی از سوی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید به عمل آید تا این مشاغل به میزان و تعداد استاندارد ایجادشده و در صدور مجوزها و ارتقا درجه هتل ها، مهمانسرا و سایر مراکز اقامتی گردشگران این استانداردها باید رعایت گردد.

خدمات استاندارد در مراکز اقامتی گردشگران زنجان ارائه گردد

از سفر با تور کانادا پاییز لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

وی بابیان اینکه 63 میلیارد ریال اعتبار برای مشاغل خانگی توزیع دستگاهی شده است اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید مدت دو ماه طرح ها و پیشنهادات خود را ارائه دهند که در غیر این صورت این اعتبارات بین سایر دستگاه هایی که تقاضای بیشتری دارند توزیع می گردد.

انصاری با اشاره به ارزش افزوده بخش خدمات در استان اظهار کرد: ارزش افزوده بخش خدمات در استان 1.4 برابر متوسط کشوری، است که دلیلش این است که بخشی از خدماتی که باید به خدمات گیرندگان ارائه گردد و هزینه برای صاحب آن کسب و کار دارد، حذف می گردد و لذا نیروی انسانی برای آن خدمات بکار گرفته نمی گردد.

وی در مورد صنایع دستی به ویژه صنایع دستی روستایی خواهان آنالیز میدانی شرایط صنایع دستی، خانگی و صنایع تبدیلی از سوی فرمانداران شهرستان ها شد و گفت: هر یک از روستاها، قابلیت های تولیدی ویژه ای دارند که به وسیله شناسایی این موارد می توان فعالیت های جدید برای روستاهای استان تعریف و حمایت نمود تا آن مشاغل تثبیت شوند.

انصاری سیاست استان جهت افزایش میزان اشتغال را یادآور شد و گفت: فعال تر کردن واحدهای تولیدی موجود، تکمیل واحدهای سرمایه گذاری با پیشرفت بالای 70-60 درصد و توسعه بخش خدمات و فعالیت های صنفی جز سیاست های اتخاذشده استان و همسو باسیاست دولت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 377

به "خدمات استاندارد در مراکز اقامتی گردشگران زنجان ارائه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات استاندارد در مراکز اقامتی گردشگران زنجان ارائه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید