خبرنگاران تکلیف لیگ فوتبال زنان هفته آینده مشخص می شود

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، تهران- خبرنگاران- سازمان لیگ هفته آینده تکلیف ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان را مشخص می کند.

خبرنگاران تکلیف لیگ فوتبال زنان هفته آینده مشخص می شود

مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان بدلیل بحران کرونا از هفتم اسفندماه تعطیل شد و اینک بعد از گذشت چهار ماه هنوز تکلیف برگزاری چهار دیدار پایانی این مسابقات معین نشده است.

این مسابقات تا هفته هجدهم لیگ برتر برگزار گشت و در این فصل از مسابقات 12 تیم شرکت کردند که شهرداری بم با 54 امتیاز و وچان کردستان با 48 امتیاز در رده اول و دوم جدول قرار گرفته اند.

در فصل گذشته نیز شهرداری بم با کسب 64 امتیاز قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان شد و تیم شهرداری سیرجان با بدست آوردن 57 امتیاز نایب قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد.

اما سرمربیان تیم های فوتبال زنان به خبرنگار خبرنگاران در این زمینه عنوان کردند که سازمان لیگ به طور غیرمستقیم عنوان کرده که مسابقات را برگزار نمی کند اما نمی دانیم که چرا هنوز به طور رسمی این موضوع اعلام نشده است.

گلاره ناظمی مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان پیش از این در گفت وگو با خبرنگاران گفته بود سازمان لیگ هنوز تصمیمی برای ادامه یا لغو مسابقات لیگ برتر و اعلام قهرمان این فصل نگرفته است و جلسه سازمان لیگ درخصوص زمان برگزاری ادامه مسابقات بزودی برای معین کردن شرایط لیگ زنان برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 717

به "خبرنگاران تکلیف لیگ فوتبال زنان هفته آینده مشخص می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکلیف لیگ فوتبال زنان هفته آینده مشخص می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید