جزئیات جشن قهرمانی استقلال در ورزشگاه آزادی

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، تیم فوتبال استقلال با کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان توانست قهرمانی خود در لیگ بیست و یکم را در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل قطعی کند، با این حال حدس ها پیرامون جشن قهرمانی آبی ها مطرح بود و مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در این زمینه شفاف سازی کرد.

جزئیات جشن قهرمانی استقلال در ورزشگاه آزادی

حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ درباره زمان جشن قهرمانی استقلال توضیح داد: در هفته پایانی و بعد از بازی استقلال-نفت مسجدسلیمان جشن قهرمانی لیگ بیست و یکم برگزار خواهد شد؛ مدال های قهرمانی در تراز جهانی است و نشان خلیج فارس روی آن ها نقش بسته است.

بهمنی درباره این که آیا مدال قهرمانی به مرادمند و یزدانی هم اهدا می شود، گفت: فقط به بازیکنانی که کارت بازی دارند مدال می دهیم و در حال حاضر نام حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در فهرست باشگاه استقلال حضور ندارد.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در واکنش به این که آیا استقلال با توجه به شکست ناپذیری اش صاحب جام طلایی خواهد شد، پاسخ داد: خبری از جام طلایی برای استقلال در صورت حفط رکورد شکست ناپذیری نیست؛ رکورد شکست ناپذیری استقلال هم حفظ شود، شکل و رنگ جام تغییری نمی کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1729

به "جزئیات جشن قهرمانی استقلال در ورزشگاه آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جشن قهرمانی استقلال در ورزشگاه آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید