تصاویر خودروهای ماجراجو در تهران ، جمع این خودروها جمع است!

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، نمایشگاه سـفر، اکوتوریسم، مـاجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته تهران 1401 که از روز یکشنبه 27 شهریور تا پنج شنبه 31 شهریور در مرکز نمایشگاهی برج میلاد در حال برگزاری است، مورد توجه مشتاقان و علاقمندان به این حوزه قرار گرفته است.

تصاویر خودروهای ماجراجو در تهران ، جمع این خودروها جمع است!

به گزارش خبرنگاران به نقل از خودرو بانک، نمایشگاه آفرود محلی برای عرضه محصولات شرکت های خودروسازی در زمینه آفرود و کمپینگ است و بعضی از شرکت های تولید خودرو و محصولات آفرودی همه ساله در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. شرکت های تولیدکننده تجهیزات آفرودی با محصولات اختصاصی خودروهای دو دیفرانسیل، آفرودی و کمپرها در این نمایشگاه سعی در تامین خواسته های افراد علاقمند و فعال در حوزه کمپینگ و آفرود دارند.

شرکت های خودروساز مطرح ایرانی از جمله ایران خودرو دیزل و گروه آمیکو از جمله شرکت هایی هستند که هرساله در این نمایشگاه حضور داشته و محصولات آفرودی و دودیفرانسیل خود را به علاقمندان عرضه می کنند. در پنجمین دوره نمایشگاه کمپینگ و آفرود امکان خرید تجهیزات ویژه آفرود و کمپینگ برای خودروهای مونتاژ داخل مانند آمیکو آسنا، مکث کلوت، کی ام سی T8، فوتون تونلند و خودروهای مورد علاقه و ستنی برای آفرودبازان مانند تویوتا لندکروزر، پرادو، هایلوکس، اف جی کروزر و همچنین خودروهایی مناسب کمپر مانند هیوندای H350، ون های بر پایه تویوتا هایس، موتورسیکلت های آفرودر، باگی ها و … مهیا شده است و مجموعه های آفرودی مختلف، قطعات جدیدی را برای ارتقای این خودروها به نمایش گذاشته اند.

پنجمین دوره نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته تا روز پنج شنبه هفته جاری مصادف با 31 شهریور در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانند از ساعت 11 تا 20 برای بازدید به این مجموعه مراجعه کنند.

  • جدیدترین قیمت تیبا، پراید، انواع پژو ، کوییک و شاهین | تارا اتوماتیک به 585 میلیون تومان رسید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1790

به "تصاویر خودروهای ماجراجو در تهران ، جمع این خودروها جمع است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر خودروهای ماجراجو در تهران ، جمع این خودروها جمع است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید