بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک برای دلباز نشان دادن فضا

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، تزیین و طراحی فضای کوچک چالش های مخصوص به خودش را دارد، اما یک راه چاره ساده برای برطرف مشکل گرفتگی فضا، انتخاب هوشمندانه رنگ کابینت آشپزخانه کوچک است. همانطور که می دانید آشپزخانه حکم قلب خانه را داشته و اغلب ما زمان زیادی را در آن می گذارنیم. یک آشپزخانه زیبا نه تنها استایل خانه شما را ارتقا می دهد بلکه باعث شادی روزانه شما نیز خواهد شد. اما برای آنهایی که فضای کمی در اختیار دارند، درست کردن یک فضای شیک و باکلاس، کمی سخت است. اگر شما هم علاقه دارید تا با استفاده از رنگ های شاد و خاص، دکوراسیونی تازه و روشن داشته باشید، پس به جای خوبی هدایت شده اید. در این مطلب به آنالیز بهترین رنگ ها برای آشپزخانه کوچک از زبان طراحان داخلی کاربلد می پردازیم. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما در وبسایت اتاق باشید.

بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک برای دلباز نشان دادن فضا

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

بارها در مطالب اشاره نموده ام که فضای کوچک نباید مانع خلاقیت و دوری از دکورهای جذاب و خاص گردد. بسیار مورد پیش آمده که شخص خانه دار بخاطر کوچک بودن فضا، از تزیین و زیباسازی فضای خود نا امید شده، تا جایی که حتی برخی ها بخاطر خسته نماینده بودن فضا مجبور به تعویض خانه خود می شوند. اما به عقیده طراحان داخلی مجرب، یک فضای کوچک حتما کسل نماینده نیست. در آشپزخانه کوچک رنگ ها حتی خود را بیشتر نشان می دهند. در این مورد خاص برای اینکه میزان تاثیرگذاری رنگ کابینت آشپزخانه کوچک را درک کنیم، طراح از رنگ صورتی خاکی، که یک رنگ فوق العاده زیباست استفاده نموده. رنگ صورتی خاکی در زمینه سفید آشپزخانه، یک فضای غیرمنتظره بوجود آورده است.

طبق گفته مایکل برویک، یکی از طراحان داخلی مطرح در دنیای معماری، یک آشپزخانه عجیب و جالب بهترین مکان برای گذراندن وقت است. از آنجایی که در آشپزخانه کوچک کابینت های کمی وجود دارد، فرصت استفاده از رنگ های جالب نیز فراهم می گردد. در اینجا رنگ سبز روشن با رنگ سفید و طلایی درب و دستگیره کابینت ترکیب شده که یک فضای بسیار زیبا، روشن و دلباز ایجاد نموده است.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

یک راه چاره موثر برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه کوچک، استفاده از تکنیک کابینت دو رنگ است. این ترکیب باعث می گردد آشپزخانه حتی در صورت حضور رنگ های قوی، گرفته و دلگیر دیده نگردد. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید، رنگ خاکستری خیلی زیبا با رنگ سفید روشن ترکیب شده است. تضاد بین خاکستری و سفید، فضایی جالب و عمیق خلق نموده است.

20 صفحه چوبی روی کابینت در رنگ ها و طرح های متفاوت و خاص

در مدل پایین نیز بازهم از تکنیک کابینت دو رنگ و ایجاد تضاد بین رنگ های روشن و تیره استفاده شده است. انتخاب این روش، باعث ایجاد یک هویت خاص و منحصربفرد در یک فضای کوچک می گردد. فضایی که بدون رنگ نمی توانست اینقدر متفاوت دیده گردد. در اینجا کابینت های ردیف پایین به رنگ مشکی درآمده اما کابینت های ردیف بالایی، صحفه رو کابینتی و همچنین دیوار بین کابینت، سفید روشن هستند.

طوسی روشن یکی از رنگ های فوق العاده محبوب برای خانه های کوچک است. اگر می خواهید رنگ کابینت آشپزخانه کوچک خود را روشن اما بغیر از سفید انتخاب کنید، رنگ طوسی روشن بهترین انتخاب است. این رنگ بین سفید و رنگ های قوی قرار می گیرد. یعنی ویژگی مفید هر دو تن رنگی را در خود دارد. اگر دیوارهای اطراف آشپزخانه سفید باشند، آنوقت رنگ طوسی روشن کابینت ها خود را بیشتر نشان خواهد داد.

30 مدل کابینت پایه دار مناسب آشپزخانه بدون احتیاج به نصب

رنگ سبز زیر در جدول رنگ های بنجامین مور به عنوان رنگ Tea Light شناخته می گردد که سایه ای بسیار روشن از رنگ سبز است. اگر می خواهید رنگ خاصی به دکوراسیون اضافه کنید بدون اینکه خیلی جلب توجه کند، این رنگ گزینه بسیار مناسبی است. این رنگ گاهی اوقات شبیه سفید و گاهی اوقات هم تیره تر دیده می گردد. این رنگ زیبا در آن واحد هم زیباست و هم بسیار خاص و متفاوت.

نمی گردد از رنگ کابینت آشپزخانه کوچک صحبت کرد اما حرفی از سفید نزد. سفید تناژهای بسیار متفاوتی دارد که هر کدام زیر نور، متفاوت دیده می شوند. در شکل زیر از رنگ سفید-خاکستری استفاده شده که برای دکوراسیون های امروزی و همچنین سنتی بسیار مناسب است.

25 مدل کاشی بین کابینتی مسی با طراحی جدید و بسیار خاص

رنگ سبز-قهوه ای گزینه ای دیگر برای آشپزخانه های کلاسیک و حتی روستیک است. این رنگ بخاطر پوشاندن کامل لک و خش، برای رنگ آمیزی درب کابینت نیز گزینه بسیار مناسبی است. آنهایی که قصد بازسازی یا رنگ آمیزی مجدد آشپزخانه خود را دارند، می توانند از این تناژ زیبا استفاده نمایند. این تناژ خاص از رنگ سبز به قدری تیره است که در شرایطی حتی کاملا شبیه به قهوه ای دیده می گردد.

ترکیب رنگ های جذاب و شاد، دکوراسیون فضای کوچک را عظیم تر از آنچیزی که هست نشان می دهد. یکی از ترکیب زیبا برای رنگ کابینت آشپزخانه کوچک می تواند استفاده از سفید، آبی و زرد باشد. در شکل زیر آشپزخانه ای را مشاهده می کنید که رنگ دیوار، کابینت ها و سقف سفید بوده اما رنگ آبی نیز توسط کابینت عمودی عظیم در خاتمه و همچنین جایگاه میز اپن نیز به دکوراسیون وارد شده است. در بین کابینت های سفید، یک عدد کابینت ویترین شیشه ای نیز قرار گرفته که به رنگ زرد تزیین شده است.

منبع: اتاق
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 1092

به "بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک برای دلباز نشان دادن فضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رنگ کابینت آشپزخانه کوچک برای دلباز نشان دادن فضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید