برنامه محققان MIT برای طراحی داستانهای ترسناک

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، ه نقل از گیزمگ، این هوش مصنوعی که شلی (Shelley) نام دارد، توسط یک تیم تحقیقاتی از مجتمع آزمایشگاه رسانه ای MIT، طراحی و تدوین شده و با استفاده از هوش مصنوعی با بیش از 140 هزار داستان وحشتناک آموزش دیده تا به انسان در ساخت فیلم های ترسناک همکاری کند.

برنامه محققان MIT برای طراحی داستانهای ترسناک

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ اختصاصی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

یک تمرین نوشتن معروف Round Robin نام دارد، جایی که یک گروه از نویسندگان آغاز به نوشتن داستان نموده و آن را به نفر بعدی منتقل می نمایند.

در این روش هر شخص به داستان کاراکترها و ایده های جدید اضافه می نماید. نکته هیجان انگیز این بازی این است که هیچ کس نمی داند چگونه یا چه وقتی داستان سرانجام می یابد زیرا هر نویسنده داستان را وارد پیچ و تاب مخصوص به خود نموده و نفر بعد می بایست راهی را برای ادامه دادن داستان بیابد.

Shelley نیز همین کار مشابه را انجام می دهد.

نام این هوش مصنوعی از مری شلی رمان نویس ، نویسنده داستان های کوتاه و سفرنامه نویس اهل انگلستان گرفته شده است.

با توجه به حضور MIT، این همکاری راهی برای مطالعه چگونگی پیشرفت هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است. Shelley با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی همکاری می نماید تا به مرور زمان بر کیفیت داستان های ترسناک بیفزاید.

تیم تحقیقاتی می گوید: ذهن خلاق شلی هیچ مرزی نداشته و می تواند داستان های تخیلی و ترسناک را با پیچ و تاب بی سابقه ای طراحی کند.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: romantizm.ir شناسه مطلب: 945

به "برنامه محققان MIT برای طراحی داستانهای ترسناک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه محققان MIT برای طراحی داستانهای ترسناک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید